Seděly jsme dole ve Starbucks a každá upíjela z kelímku.
Moje dnes už asi třetí káva.
Vicky vešla a přišedla si ke mě a Danielle.
" Dobrý. " Pronesla a my jsme jen kývly.
Doktor vyřešen.
Začal mi brnět mobil
Zvedla jsem ho.
- Domi?-Jo, tady Domi, takže Gigi už je tady...zrovna jí dělají make-up."
-Dobře....Půjdu zkontrolovat situaci venku.
Řekla jsem a závěsila.
Danielle mi podala velké černé sluneční brýle, pro případ, že by mě někdo venku poznal.
Vylezla jsem ze Starbucks a okamžitě jsem děkovala Bohu, že Danielle ty brýle vzala, protože tolik paparazzi nebylo ani před tou nemocnicí.
Všimla jsem si, že si mě někteří trochu divně prohlížejí a tak jsem raději hned zase zacouvala dovnitř." Dobře situace je děsná." Hlesla jsem a hodila brýle na stůl.
"Dobře....Gigi bude muset jít nejdřív sem vchodem z budovy a potom...." Přemýšlela Dann.
"Vždyť můžeme zůstat tady." Řekla Vick.
"A jo..." Plácla jsem se do čela
Jsem vážně blbá, snažím se všechno zdramatizovat.
"Malé upozornění dámy." Zvedla Danielle ukazovák.
"Ještě nevíme jestli Gigi vůbec přijde." Řekla a všechny jsme si povzdychly....
Už jsme asi dvě hodiny čekaly ve Starbucks a číšnice už z nás asi šílela, když jsme si šly po páté pro kávu.
Zazvonil mi mobil.
-Domi??? Jak jsi na tom?
Vyhrkla jsem.-Um...halo? Tady Gigi.
Ozvalo se.-Dominica mi říkala, že prý po mě něco důležitého chcete. Sice to moc nechápu, ale mám teď volno a jsem ochotna se s vámi setkat.
-Opravdu?
-Ano....jen potřebujeme jít někam kde nebudu potřebovat bodyguarda a nebudou tam paparazzi. Budu to brát jako takový odpočinek.
-Emmm jo jasně. Mohla by jste přijít sem a snad nás číšnice pustí zadním vchodem.
-*smích*...tak dobře. Budeme tam.
-Ahoj holky...tad zase Domi.
-Dominico! Jsi nejlepší!
-Ani mi to neříkej. Měla jsem pocit, že se propadnu.
...
Po chvilce čekání do Starbucks vešly dvě dívky se slunečními brýlemi
Jedna menší kudrnatá brunetka.
A jedna vysoká blonďatá.
Gigi a Domi!
Dívky přišly j nám a přivítaly jsme se.
" Ahoj já jsem Gigi." Podala mi ruku.
"Já jsem Hanna."
" Danielle."
"A já jsem Vicky."
Představily jsme se.
"Ráda vás poznávám. Nechodíte vy náhodou s klukama z One Direction?" Zeptala se Gigi.
"Um ano.." Odpověděla Dann.
"To vás poznávám ještě radši." Zasmála se Gigi a mě spadl kámen ze srdce.
"Tak a teď ven." Řekla Danielle a vydaly jsme se k zadnímu vchodu, kterým nas číšnice pustila abychom se vyhnuly Paparazzi....
" Takže máme plán holky!" Řekla Gigi.
Musím říct, že jsem se hodně bála, jak bide Gigi reagovat na náš plán.
Sice říkala, že do toho taky moc nevidí, ale za pokus to stojí.
Ví, že to Zayna trápí a kluky taky, ale nějak se ani jeden nerozhoupal k tomu něco dělat.
Až na Liama, ten se Zaynem nějaký ten kontakt udržoval.Gigi dala ruku doprostřed stolu.
Potom jsem na ni dala ruku i já, Danielle a Vick.
"Ty taky Domi....přece jenom, bez tebe by se togle nestalo a všechno už jsi slyšela." Mrkla jsem na ni a ona s úsměvem připojila svou ruku k našim.
" Plán bych nazvala Zirection!" Řekla Gigi a všechny jsme se rozesmály.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Omlovám se za díl totálně o ničem, ale už jsem unavená a nefunguje mi mozek.
Příště už doufám bude akceeee a potom se pojede na turné a stane se jedna hrozná věc a potom taky jedna skvělá a ještě jedna věc a taky ae bude pracovat na "Zirection" (wtf?) plánu atd. Atd..... xDDDA taky se nám bude možná měnit složení 1D girlfriends squadu.... :(
Ahoj.
Meg Kedlubnová vás lovuje
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...