*najednou mi zazvonil mobil*
Rychle jsem se od Nialla odtáhla a vytáhla jsem mobil z kapsy.
Musela jsem se zasmát při pohledu na zamračeného Nialla.Na displeji svítilo Dominica.
- Haloo, ahoj Domi.
- Ahoj Hann, tady Domi. Prosimtě stala se hrozná věc.
Abigail mě nepřijala, prý má někoho lepšího. V jejím hlase byl slyšet smutek.- Aach nee. Jak to mohla udělat?
- No vůbec nevím. Ale je pravda nějaký chlápek. Myslím, že spolu něco maj a já jswm tak nešťastná. Už jsem mohla být jeden krok blíž ke svému snu...
- Počkej Domi. To bude OK. Teď mě něco mapadlo. Zavolám ti za chvíli ok?
- Erm...dobře?
- Tak pa.
Rachle jsem zavěsila a otočila jsem se na Nialla.
"Můžeme pokračovat?" Zakřenil se a přítáhl si mě k sobě.
Položila jsem mu prst na rty a jemně Zakroutila hlavou.
"Umm cojeee?" Zakňučel a udělal psí oči.
"Potřebuju se na něco zeptat." Řekla jsem....
Rychle jsem kráčela po parkovišti k našemu tour-busu a zuřivě jsem prsty běhala po klávesnici mobilu. Psala jsem Dominice, Vicky a Pavlovi.
Dominice, protože jsme se rozhodli, že by měla přijet za náma na tour a být naše oficiální fotografka.
S Gigi ohledně našeho "Zirection" plánu, aneb jak na sebe kluci "náhodou" někde narazí.
No a Paul se chudák rozešel s Annou jelikož mu odjela do Ameriky s nějakým hulvátem.Najednou jsem ucítila naráz.
"Dávej skara pozor na cestu!" Zapištela malá blondýna a uraženě se na mě podívala.
"Promiň." Hlesla jsem a chtěla pokračovat v cestě, ale potom jsem se zastavila.
"Hej, kdo jsi a jak jsi se sem dostala?" Zeptala jsem se blondýny.
"Jsem Rosa a hledám Liama." Řekla a zamrkala.
"No...tak pan Payne teď nemůže." Řekla jsem.
"Jak jako nemůže. Co dělá?" Vyptávala se.
Měla jsem chuť jí zmáčknout ty její šedivý očička s tunou řasenky a černých stínů.
No fuj, mám já ale nápady."Momentálně je se svou přítelkyní, takže si klidně můžeš dát padáka!" Řekla jsem a hodila po ní vražedný pohled.
Přivřela oči a zaťala pěsti.
"Blbko." Zasyčela.
"Odchod." Řekla jsem a pohodila hlavou.
"Nemáš právo mi nakazovat ty štětko." Zapištěla.
"Prosím?!" Vyvalila jsem oči.
"Štětkou sw čistěj záchody, takže jedinej kdo je tady štětka by jsi mohla být ty a teď vypadni a na Liama už ani nešáhneš!" Zavrčela jsem.
"Si mě nepřeje!" Zamumlala a naštěstí opravdu odkvačila...husa jedna.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Opravdu se omlouvám za nejkratší díl ever.
Je pro mojí nejlepší Fake_Danielle , která je nejstatečnější dívka světa. ♥♥♥ A já ji neskonale miluju.- Kdo si pamatuje Paula. Chudák... Anna ho opustila. ( AG1_1415 xDDD)
- Pamatujte, že štětkama se čistěj záchůdky...žůžo
- Přijede Dominica na tour?
- Niallek ještě nedostal ty pusinky xD
- A co Zirection???No tak toho máme hodně co ještě psát, ale už jsme rozhodně za půlkou příběhu.
Konec vašeho trápení se blíží haha.Děkuju vám všem kedlubnově moc.
Květákuju vás-Brokolice Meg Van Toast ♥♥
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...