Kluci odjeli i když loučení bylo těžké. Na druhou stranu jsme to zase nepřeháněli, protože by potom vážně neodjeli.
Gemma s Michalem odjeli do Polska a Danielle se nastěhovala na nějakou dobu k nám, za prvé abych tam nebyla sama dokud bude Vick v nemocnici a za druhé, protože jsme chtěli být jako 1D girlfriends squad spolu." Dnes jsou to tři dny od teho co kluci odjeli a mě se tak stýská!" Řekla Danielle a přišla v pyžamu do kuchyně.
" Chceš něco k snídani?" Zeptala jsem se.
" Co máš ty?" Koukla Danielle do mojí misky.
"Jen cereálie. Jsem líná." Řekla jsem.
"Vítej v klubu. " Zasmála se Danielle, vytáhla ze skříňky cereálie nasypala si je do misky, zalila mlékem a sedla si ke mě.
"Mapu!" Vztyčila Danielle ukazovák a já vytáhla ze šuplíku malou mapku světa.
"Dnes jsou v Belgii." Řekla jsem a nalepila na belgii malou nálepku. Takhle jsme si lepily všechny destinace turné. Ještě toho máme hodně před sebou a pouze dvě nálepky za sebou."Ghmmm Loueeeh." Zamumlala Danielle a znuděně si podepřela hlavu rukou.
" Hej Dan, musíme se převléct. Dnes vyzvedáváme Vick z nemocnice!" Vzpomněla jsem si.
" Juuuj!" Vykřikla Danielle, obě jsme rychle dojedli a běželi se převléct....
Vick už byla připravená na odjezd.
"Aach tak moc se těším až odsud vypadnu a budu s váma holky!" Řekla Vick a usmála se.
Dan a Vick už šly do auta a já jsem ještě šla na recepci.
Recepční už mě znala a byla i docela milá. Dala mi nějaký papír na podepsáni o tom, že tam Vick byla a ještě recepis od doktora na léky na bolesti, které Vick pořád provázely." Dobře, děkuju moc za všechno, naschledanou!" Chystala jsem se k odchodu.
"Aa počkejte chvilku, málem bych zapoměla!" Vykřikla recepční a sklonil ma se pod pultík. Vytáhla docela velkou krabici plnou různých věcí, většinou papírů a dopisů.
Na můj tázavý pohled odpověděla:
"To sem nosili lidi. Pro Vick nebo pro vás ostatní. Za ty čtyři dny je toho opravdu dost." Řekla a podala mi krabici.
"T...tak děkuju?" Usmála jsem se a odešla do auta....
"Zavoláme klukům?" Zeptala se Vick a lehla si na gauč, jelikož jí doktor řekl, že musí ještě hodně odpočívat.
"Bohužel, teď jsem to zkoušela, ale mají asi koncert nebo tak něco." Vzdychla Danielle a sedla si do křesla.
" Zmrzlinááá!" Zvolala jsem a podala každé z nás její příděl.
Mističku s dvěma kopečky? Nene celý pullitr zmrziny.
"Tohle je asi oficiální jídlo našeho týmu." Řekla Danielle s plnou pusou.
"Zapni písničky v telce, třeba nás něco přivede na teochu veselejší vlnu." Řekla Vick a já jsem hmátla po ovládači.She got, she got, she got
Her own reason for talking to me
She don't, she don't, she don't
Give a fuck about what I need"Veselejší vlnu říkáš?" Řekla ironicky Danielle a nabrala si zase kopec zmrzliny.
"Ha....Zayn." Řekla jsem a taky si nabrala.
"Co s ním?" Zeptala se Danielle.
" Jsou s ním kluci v kontaktu?" Zeptala jsem se.
"Myslím, že ne." Hlesla Danielle s pohledem do zmrzliny.
"Liam trochu." Řekla Vick.
"Ale Zayn má hodně práce s druhým albem." Dodala.
"Hej holky....možná ke to blbost, ale mohly bychom to zkusit." Řekla jsem.
"Co?" Zajímala se Vick.
"No nějak udělat aby se spolu uase začali bavit." Řekla jsem.
"Achvg ale jak??? Ani pořádně nevíme PROČ se spolu nebaví." Lamentovala Danielle.
"A ani na Zayna nemáme kontakt." Dodala Vick.
"To nějak dáme. Nějak bychom se mihli spojit s tou jeho holkou." Nenechala jsem se odradit.
" Gigi???" Vyhrkla Dan.
"Hmm." Přikývla jsem.
"Za pokus to stojí, prostě to nějak zkusíme!" Řekla jsem a holky se usmály.
"Jo zkusíme!" Řekla Vick....
Dan zaparkovala před velkou budovou.
"Neboj, bude to dobrý!" Povzbudila mě Vick.
Vystoupila jsem.
"Jo...tak dík za odvoz....kam půjdete teď vy?" Řekla jsem.
"My pojedeme na starbucks a potom domů a zavoláme klukům." Řekla Danielle.
"Beze mě?" Vykřikla jsem naoko naštvaně.
"Jo bez tebe!" Řekla Vick a Danielle se rozesmála.
"Hodně štěstí!" Řekla a auto se rozjelo.
" Rak Hann...nádech, výdech. Je to jen obyčejná schůzka se Simonem a ostatními ohledně alba...nemusíš šílet....
Zasunula jsem klíče do zámku a otočila.
Konečně doma. Cestování Londýnským metrem je teda fuška.
" Ahoj holinyyyyy!" Zařvala jsem do obýváku.
Holky seděly na gauči s notebookem.
"Hann! Poleť sem rychle!" Zavolala Danielle.
"Pojedeme za klukama na turné!" Zvolala Vick.
" Cože? Ale to nejde." Řekla jsem.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Omlovám se za tuhle kapitolu...asi moc nedává smysl, ale prostě je to zase takové odpíchnutí pro to aby se události zase trochu rozproudili.A jo poslouchám It's you
A jo brečím. xDTak zase next timeeee
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...