Part 30. Concert

92 5 3
                                    

S holkama jsme právě byly u Danielle doma.
"Měly bychom se nějak připravit na koncert holky." Řekla Vick a jedla svoje čínské nudle.
"Vstupenkyyyyy!" Řekla Danielle a vytáhla tři proužky papíru z peněženky.
Jako správné directionerky jsme si samozřejmě lístky koupily.
"Nechceme zavolat klukům?" Zeptala jsem se.
"Jasně." Řekla Danielle, vytáhla mobil a zavolala Louisovi.

" Ahoj zlato." Ozvalo se.
"Ahoj miláčku, jak jste na tom?"
"Dobře. Právě jsme docvičili a pódium už je taky dostavěno. Poslední dodělávky a za hodinu a půl to začne. Ale fanoušci jsou venku už nejméně tři hodiny. Co vy? Čekáme vás.:

"To se jen tak nedočkáte. Jsme fanynky a budeme někde v davu." Zasmála se Danielle.

"Můžeš říct klukům, že si zahrajeme hru. Schválně jestli nás najdete."

...

Danielle, Vick i Já jsme se procpaly mezi ostatní fanynkami na naše místa. Všude už bylo plno a my se snažily, aby nás co nejmíň lidí poznalo.
Za nějakou dobu se zhasla světla a halogeny osvítily stage.
Všichni jsme začali ječet a tleskat.

" I've got a fire for a heart, I'm not scared of rhe dark..." ozval se Harry a všichni čtyři se vynořili na pódiu.
Všichni zpívali s nimi celou Drag Me Down.

"Vítejte zpátky!" Zvolal Harry když písničku dozpívali.
"Rádi vás zase vidíme!" Řekl Louis.
"Jsme tady v X-factoru, protože jsme tu naši cestu začali, přerušili a tak tu chceme i pokračovat." Řekl Niall.
"Rádi bychom k této příležitosti zazpívali písničku History." Řekl Liam.

Po History zpívali ještě perfect, best song ever, No Vontrol a You and I.
Potom taky What Makes You Beautiful, při čemž jsme se s holkama hrozně zadýchaly jak jsme skákaly a zpívaly.

Tohle je mega kratká kapitola a taky je mega o ničem.
Potlesk prosím! :D
Ale příště už se NĚCO stane.
Mám už jen 5% baterie a zítra vstávám brzo...no....haha.
Love u. Byeee.



Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat