Part 47. Kiss me

89 5 3
                                    

Pohled Hanny pokračuje:

Vrátily jsme se s holkama do hotelu. Šaty jsme měly vybrané a už za týden bude svatba.
Nemihla jsem tomu uvěřit.
Ostatně nikdo z nás, všechno probíhá hrozně rychle.
Některé páry čekají měsíce, ba i roky od zásnub na svatbu, ale Liam s Vick se rozhodli to vzít hopem.
Ale to nevadí, všichni se hrozně těšíme.
Vešli jsme do hotelu a potkali kluky kousek od vchodu u kulečníkového stolu v zápalu hry.
"Už jste tady!" Vyhrkl Liam a okamžitě se vrhl na Vicky s velkým objetím a polibkem.
"Hej Liame hraješ, tak nezdržuj." Pobídl ho Harry a hned dostal od Dominiky vraždící pohled.
"Hej...my máme ještě nevyřízený účty." Řekl a mrkl na ni.
"To jo, ale jiný než si myslíš." Odvětila Dominica a Harry "posmutněl"
"Zato Niall s Hann jsou vyrovnaní ne?" Uchechtl se Zayn.
Niall se začervenal a Já se chtěla třeba propadnout do země.
"Ummm...změníme téma?" Navrhl Niall.
"Jo. Potřeboval bych si něco vyřídit ve městě. Chcete někdo ještě do města?" Řekl Louis.
"Vždyť jsme ve městě." Řekla Danielle nechapavě.
"Myslel jsem jako do centra, prostě do obchodů a tak." Protočil Louis očima.
" Jo sorry. Lidi já si jdu lehnout jo? Chce se mi spát." Řekla Danielle a odporoučela se k výtahu.
"My pojedeme do města, stejně tam musíme zářídit tu objednávku dortu." Řekl Liam.
Zayn a Gigi a Harry s Dominicou se rozhodli jít někam na večeři.

Já s Niallem jsme se rozhodli jít jen tak na pokoj.
"Půjdu se osprchovat." Hlesl Niall a zalezl do koupelny.
Já jsem si oblékla jedno XXL triko co isem dostala k narozeninám.
Některé nosil Niall a tak i tohle vonělo tak krásně, jako on.

Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a lehla jsem si do postele. Měla jsem chuť si prostě zalenošit.

Popadla jsem mobil a objednala tři pizzy a hranolky z nedaleké pizzerie. Tady v L.A. bylo všechno.

Slyšela jsem jak si Niall zpívá ve sprše one way or another.
Proč asi. Zasmála jsem se.
Rozhodla jsem se pustit si na mobilu one direction písničky, ale místo toho, ani nevím jak jsem se dostala k nějaké fanfikci na wattpadu a začala ji číst.
Jo...je to asi ulítlý, ale pořád se občas chovám stejně jako dřív. Jsem pořád directionerka.
Ta fanfikce se jmenovala Sunset (reklama kedlubneees!)a bylo to hrozně krásný a dojemný a skvělý. (Od Nathalii81 )

Postel se pohnula pod váhou dalšího těla, ale já jsem byla tak zažraná do čtení fanfikce, že jsem si vůbec neuvědomila, že se mi Niall divá přez rameno.
"Zajímavý příběh." Řekl Niall.
Já ssebou trhla, vyskočila a zaječela. A mobil my vypadl z ruky na podlahu.
"Fuj já jsem se lekla Nialle!" Zakřičela jsem, ale on se jen tiše smál.
"Ty čteš fanfikce, jo?" Uchechtl se.
"Ne...jenom tahle je vážně dobrá a.." červenala jsme se a koktala.
"Mě to nevadí babe." Zasmál se Niall.
"Já je taky někdy četl." Začervenal se pro změnu on.
Já jsem neodpověděla, protože jsem mimentálně byla zaměstnána zkoumáním Nialla.
Zní to divně, ale on vypadal tak.... ty vlhké vlasy rozcuchané kolem celé hlavy, bílé tílko se mu trochu lepilo na ne úplně suchou hruď a modré kraťasy mu ladili k nebeským očím. Na obličeji mu pojhrával pobavený sťastný úsměv.
"Jsi v pořádku Hann?" Zeptal se se smíchem.
Zakroutila jsem hlavou.
"Slintám." Pronesla jsem.
"Myslíš, že já ne?" Usmál se Niall a jedním pohybem si mě přitáhl a já spadla vedle něj do mekkých podušek.

"Jsem rád, že Harold koupil XXL trička, protoze ti strašně sluší." Zamumlal mi do ucha vjel rukama pod tričko a obejmul můj štíhlý pas.

" Zamumlal mi do ucha vjel rukama pod tričko a obejmul můj štíhlý pas

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Rukou jsem mu zajela do vhkývch vlasů a začala si s nimi trochu hrát.
Naše čela a nosy se dotýkali a já měla hrozné nutkání Nialla celého zulíbat a sníst a prostě jsem ho milovala.
"Já tě tak miluju." Hlesla jsem tesně před tím, než se naše rty spojili.
Niall se zvedl a podepřel se lokty a znovu mě políbil a znovu a znovu.
Ruce zapřel vedle mé hlavy a mé rty opustil, jen když se potřeboval nadechnout.
Potom mě políbil na tvář a potom pod ucho.
Jeho rty vždy nejdříve pálili na mé kůži a když se posunul dál cítila jsem jakoby jemný chlad na místech kde předtím byli jeho rty.
Niall na chvíli přestal a zadíval se na mě.
"Dnešní den mě baví." Mrkl na mě a já se zasmála.
"Mě taky, ale ráno jsem kvůli tomu přišla pozdě na to naše zkoušení šatů a holky hned věděli proč." Zasmála jsem se.
"Kluci to taky zjistili." Řekl Niall a trochu se začervenal.

Chvíli jsme tam nasebe jen tak zírali. Měla jsem pocit, že se do modrosti jeho očí doslova propadám.
"Polib mě." Řekla jsem.
Usmál se, dlaní mě pohladil po tvaři.
"A radostí." Řekl a jemně mě chytil za bradu.
Nejdříve jemné a letmé polibky se prohkoubily a Niall mě chytil za boky a přetočil nás tak, že jsem ležela na něm.

 Nejdříve jemné a letmé polibky se prohkoubily a Niall mě chytil za boky a přetočil nás tak, že jsem ležela na něm

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přejížděl mi rukama po zádech a já jemu na krku a ve vlasech. Už se zase chystal přesunout na můj krk, ale někdo zazvonil.
"Shoot!" 'Zaklel' Niall a Já jsem rychle běžela ke dveřím.
Byl to chlápek s jídlem, takže to ani tolik nevadilo.
Rychke jsem si převzala jídlo a podala mu peníze.
Cítila jsem jeho pohled na mích odhalených nohách.
"Nechtěla by jsi někdy někam zajít kotě?" Mrkl na mě.
"Ummm ne..Já." Zakoktala jsem se, na tohle jsem nebyla zvyklá.
"Říkal si něco bro?" Přispěchal mi Niall na pomoc a dal mi ruku kolem pasu.
"Umm ne pardon." Zakoktal se teď pro změnu ten chlápek.
"Ne no, to jsi vystihl, protože ona je moje." Usmál se sladce Niall.
"No vždyť jo, Já....tady máte." Dal mi pár mincí nazpátek.
"Papa....děkujeme za jídlo." Řekl Niall a zabouchnul mu dveře před nosem. Položila jsem krabici s pizzou a hranolkama na stůl.
Niall mě přitiskl ke stěně a centimetr od mého obličeje zašeptal: "Jsi moje, žejo?"
Jen jsem kývla a skousla si spodní ret. Cítila jsem se tak vyjímečně když si mě Niall chránil.
"Kdyby nám nepřinesl jídlo, tak bych mu možná i věnoval jednu do nosu." Rekl a políbil mě na čelo.
"Nechce se mi ke stolu." Řekl Niall a vyzvedl mě do vzduchu.
Odnesl mě na postel a potom tsm přinesl i pizzu a hranolky.

Jo...jsme dost zvláštní.
Váleli jsme se v posteli, jedli pizzu a hranolky a u toho se mazlili a líbali.
Jak romatické....

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Um.. co dodat....jak Romantické XD
Hrůza pardon....snad jste neumřeli. :D
A ten chlápek co dovážel pizzu asi radši dal výpověď XD

Tak prostě jsem to zkusila napsat.
Ať se to počasí vzpamatuje!
Vaše
Brokolice Meg Van Toast ♥♥♥

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat