Věnuji Janka17 protože jí miluju forever a kvůli ní jsem dneska tu část napsala. A nevím co víc dodat. A taky eva__styles protože aniž by to možná věděla, tak měla tuhle část u mě slíbenou a ještě jednou děkuju, že mi taky věnovala část ve svém příběhu. Snad se vám tahle meega moc dlouhá část bude líbit. ♥
Niallův pohled:
Čeká nás hodně velkej nákup. Já sice nejsem extra nakupovací typ, ale Harry trval na tom, že musím jet s ním.
" Ehmmm takže tu máme seznam." Řekl Harry a vytáhl z kapsy pět dlouhých papírků.
" Jsme to mohli rovnou napsat na toaletní papír kámo." Poznamenal jsem a oba jsme se začali řehtat jako koně, protože jsme si vzpomněli na nedávnou toaleťákovou zeď.
Vešli jsme do obchoďáku.
"Jsou tu tři kategorie." Četl Harry.
"Dekorace, jídlo a dárky. No o žrádlo se postaráš ty Nialler..."
" Jasně!" Odpověděl jsem s radostí.
"Ale nee, že to všechno zbaštíš!" Zahrozil mi Harry prstem a mluvil dál:
"Dekorace nějak seženeme, snad to zvládneme a dárky už vůbec nevím jak provedeme...takže co dřív?" Podrbal se na krku a rozhlédl se.
"Nevim....Prostě vezmeme co uvidíme." Řekl jsem a tak jsme vyrazili....
Košík už byl poměrně zaplněný. Měli jsme tři balení balónků, mašle, hromadu jídla a brali jsme zrovna co nám pod ruku padlo.
"Jakej balící papír by se asi Hanně líbil?" Zeptal jsem se a hrabal jsem mezi barevnými rolemi.
"Ten, kterej by měl na sobě tvůj obličej." Zavtipkoval Harry.
" Jasně a potom by mi roztrhala hlavu...moc hezký!" Odsekl jsem a dál jsem hledal nějaký hezký balící papír.
"Kašlem na to...už nemáme moc času a musíme ještě koupit dárky!" Řekl Harry popadl jednu krabici ve které byla asi dvacet rolí papíru, hodil ji do košíku a už si to štrádival zase někam jinam.
Začal jsem se hrozně smát, tuhle náladu na Harrym miluju. Nemyslím jako, že všechno kupuje, ale že prostě blbne."Juuu tady mají polaroid!!!" Zařval Harry. A zvedl do vzduchu malý tyrkysový foťáček.
"Tady je zase dalekohled!" Ukazoval jsem na druhý kinec regálu. Harry se chvíli díval střídavě na polaroid a na dalekohled a potom se mu na tváři oběvil zákeřný pohled.
"Berem obojí." Řekl rozhodně, popadl ještě papíry do pilaroidu a položil to do košíku.
"To chceš Hanně kupovat dalekohled a polaroid?" Zeptal jsem se, jelikož jsem tento počin vůbec nechápal.
"Ne tak uplně." Řekl Harry a tajemně se zatvářil.
"A když už jsme u toho...jak to máš s Hannou?" Zeptal se najednou.
"Nevim co jí máme koupit za dárky." Řekl jsem a v duchu jsem Harrymu strouhal mrkvičku (nebo spíš banán, mrkvička se strouhá Louisovi....emm raději to nebudu rozebírat, už takhle to zní divně...) jelikož takhle tu otázku rozhodně nemyslel.
Nejdřív protočil očima, ale potom s vítězným pohledem pronesl.
"Věř mi kámo, od tebe by byl nejhezčí dárek polibek."
Chtěl jsem mu dát pohlavek, ale řekl to tak vážně, že jsem se musel smát....
Konec Niallova pohledu ( Pohled Hanny pokračuje)
S Vick jsme mluvily asi přez hodinu. Diskutovaly jsme všechno možné, ale teď už musela jít a tak jsem zase byla sama. Lehla jsem si na postel a nechala volnost myšlenkám, to jsem asi neměla dělat, jelikož mi myšlenky zase zabloudili k Niallovi. Vlastně nemusely ani moc bloudit...byl prvním tématem mích myšlenek.
Popadla jsem svůj 'lyrics' notes a začala jsem psát prostě to co mě napadlo.
There's nobody like you
Nobody can brighten the day
Take my hearr far away
And still keep it beating
Nobodey else set the fire
That burns bright deep inside
There's nobody like you
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...