Všichni jsme vešli do pizzerie a obědnali tři pizzy. "To by nám všem mělo na menší oběd stačit." Řekl Liam a obědnal kednu Hawaii, jednu Capriciozzu a jednu quatro formaggi. Sedli jsme si ke stolu a obsluha přinesla ČTYŘI pizzy??? What?
"Tu čtvrtou sem prosím." Řekl Niall s lišáckým usměvem.
Všichni jsme se rozesmáli. Obecně byla nálada skvělá.
"Nenažranec Niall! S nikým se nerozdelí! Pokud sáhnete na jeho talíř sami na něm skončíte!" Zavtipkoval Louis.
Niall se zamračil a všichni jsme se pustili do jídla.Když jsme dojedli, jelo se nakupovat. Niall samozřejmně nakoupil tuny mražené pizzy. Harry přihodil do košíku špagety, s tím, že nám Niall večer uvaří. Koupili jsme i spoustu dalších věcí a Louis si neodpustil koupit jedno plato extra kyselých žvýkaček se kterými s prý dají dělat obrovské bubliny, čokoládu s příchutí slaných brambůrek, tři lahvičky pálivé omáčky, kyselé okurky, sedm lahví dětského šampaňského (prý pro mě) a kuličky co praskají na jazyku. Gemma s Liamem jakožto nejvyspělejší nad tím vším lomili rukama, ale v duchu se určitě těšili na večer.
...
"Konečně domaaa!" Zařval Harry a plácl ssebou na pohovku. Liam, Niall a Gemma šli připravovat oběd a Louis zabral druhou pohovku. Na vybalování zřejmě kašlali.
"Co video Hann?" Zeptal se Harry.
A jooo video....popadla mě nervozita. Odsunula jsem Harrymu nohy a sedla si na pohovku s notebookem.
Zapnout notebook...
Otevřít google...
Napsat youtube....
"2 Miliony views, 10327 likes !?" Začal Harry řvát pořád dokola.
"Slyšíte??? 2 miliony views a 10 tisíc likes!!!! Yaaaayyyy!!! Bude se slavit!"
Tancoval po kuchyni, zatímco já tupě zírala do notebooku.
"Taky 1000 disliků." Řekla jsem.
Projela jsem hromadu komentářů.Krásný video!!!
Super hlas!
Harry miluju tě!!!
Fuj!
Gemma a Harry si isou tak podobní.
Kdo si všiml, že v 1:45 Gemmě uletí klobouk???
Já
Já LOLOLOLLIIIIAMMMMEEE VEZMI SI MĚĚĚ (Říká někdo jménem Juan Manuel de Saline? Zvláštní)
Ta holka má talent. (Usmála jsem se)
Odkdy umí Liam řídit loď???
Kolik tý holčičce je? (Si dělá legraci!?)
Kde je Louis a Niall?
Nemají snad ještě přestávku???
Co to je za píču ta holka? Nějaká třináctiletá čubka co si jako udělá děsně cool video s gayem Stylesem. A NEUMÍ zpívat!!!
Tohle mě dost zarazilo, ale četla jsem dál. Začalo se objevovat trochu víc komentářů tohoto typu:
Blbá píča nafoukaná!
Si myslí, že je cool? To, že se válí na lodi a uletěl jí klobouk moc cool neni!
Drž pracky od mojeho Harryho!
Tohle už jsem nezvládla, všechny hezký komentáře jako by zmizeli a já viděla jen ty haty. Zamlžili se mi oči a cítila jsem jak se mi do očí derou slzy.
Louis spokojeně pochrupoval na gauči a ostatní se hemžili v kuchyni.
Ucítila jsem dotek na rameni. Vedle mě seděl Liam s ustaraným pohledem ve tváři.
"Co se děje?" Zašeptal.
Ani jsem neodpověděla, jen jsem popotáhla a ukázala na obrazovku. Chvilku do ní zíral, potom notebook odložil na bok a objal mě. Jak jsem říkala. Máme s Liamem tichý, ale silný vztah. Zabořila jsem mu obličej do ramene a nechala průtok slzám.
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...