Part 28. Crazy plan

105 7 0
                                    

O dva týdny později. (Zase pohled Hanny)

Tak jo...tohle je dost děsná akce.
Přijeli jsme s Vick před chvílí na letiště. Přijel pro nás Simon a řekl, že potřebuje abychom jeli na Late Late Show, kde teď kluci jsou.
Takže jsme ani nejeli do bytu, ale hned se Simonem.
Kluci měli zrovna první interview po přestávce a potom bude následovat první koncert.

Přijeli jsme před velkou budovu a rychle vstoupili dovnitř. Simon nás vedl dlouhou chodbou někam do zákulisí.

Niallův pohled :

Právě teď s klukama stojíme v zákulisí a jsme trochu nervózní, nebo alespoň já.
Slyším jak james mluví.
"Před osmnácti měsíci tu byli naposled a mnozí si mysleli, že oprabdu naposled. Těch osmnáct měsíců jsme to bez nich...snad všichni ve zdraví, přežili a oni se vrací. Prosím přivítjte: One direction!"

Ozval se jásot, tleskání a hvízdání.
Vykročili jsme. Nejdřív šel Harry, potom Liam, potom já a za mnou Louis. Usmívali jsme se a mávali po cestě k našemu známému gauči.
Nejdřív jsme se každý s Jamesem objali, i když už jsme se předtím přivítali v zákulisí. Potom jsme se posadili a dav se trochu utišil.

" Vítejte zpatky!" Řekl James.
" Děkujeme." Řekl Harry a diváci zase začali tleskat.
"Takže, je toho hodně co se za tu dobu stalo...takže mám plno otázek." Řekl James a my se všichni zasmáli.

...
O nějakou dobu později.
Harry zrovna vysvětluje něco o tom, jak bude vypadat turné.
James se chystá zeptat další otázku.
"Nemějte mi to za zlé, ale musím se zeptat i na váš osobní život." Mluví James a já přemýšlím nad tím, co asi řeknu.
"Tak kdo je žádaný?" Zeptá se a Louis zveden ruku, Liam taky.
"Hej kámo, co deláš?" Drkne do mě Harry a moje ruka vyletí nahoru.

Lidé začnou tleskat.

" Takže i náš věčně nezadaný Niall si někoho našel?" Podiví se James.
Přikývnu s úsměvem a dav zase zatleská, teda pokud netleská celou dobu bez přestávky.
"Můžu hádat?" Usměje se James.
Na obrazovce za ním se objeví nějaká paparazzi fotka mě a Hanny, jak jsme byli spolu v pizzerii.

Široce se uměju..a kývnu, je to ona.
"A Liam chodí s její kamarádkou." Řekne Louis a Liam mu dá pohlavek.
"Jak jsem slyšel, tak Hanna pracuje už na svém prvním albu, po tom co měla dobré ohlasy na její písničku Baby it's summer." Řekl James a já jsem jen horlivě přikyvoval.
"Hanna je vlastně kamarádka nás všech a my ji podporujeme." Řekl Harry.
"Rozumí si i s Danielle, Harold všem třem dal přezdívku 1D girlfriends squad a je dost vtipný příběh, jak jsme se vlastně všichni seznámili." Povídal Louis.
" To mi musíte vyprávět, jak jste se s ní setkali, ale nejdřív mám pri vás překvapení." Řekl James.

Konec Niallova pohledu ( Pohled Hanny pokračuje )

Po cestě dlouhou chodbou jsme se ocitli v místnosti...až sem doléhalo jásání obecenstva.
" Holky! Jsem tak ráda, že jste tady!" Zavýskla nějaká hnedovlasá dívka. Byla to Danielle!
"Danielle!" Vykřikla Vicky a všechny tři jsme si skočily do náruče.
"OMG! Tak ráda vás vidím! 1D girlfriends squad sw poprvé setkává!" Řekla Danielle, když jsme se doobjímaly.
" Takže, teď půjdeme za Jamesem a překvapíme kluky." Řekla nadšeně Dan.
" Cože? Já se bojím." Řekla Vick a nevypadala zrovna nadšeně.
"Dan se naopak vůbec nebojí...nepočítám kolikrát už byla na záchodě." Řekl Simon a my se zasmály.
"Jo taky jsem nervózní, ale to dáme holky! Pro ně to dáme!" Řekla Dan.
Přikývly jsme a chytily se navzájem za ruce.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Omlouvám se za kratší část. :(
Zase zítra snad dám delší.
Pa
Meg

Just Friends?Kde žijí příběhy. Začni objevovat