Auto zaparkovalo před hotelem. "Jsme tady slečno!" Zavolal jeden bodyguard.
"Děkuju moc!" Odpověděla jsem.
"Děkuju za všechno Harry!" Usmála jsem se a otevřela dveře od auta.
"Jo, abych nezapomněla, pozdravovala tě moje kamarádka Sarah!" Zasmála jsem se.
"Že děkuju!" Zasmál se Harry. "Ještě si teda napíšeme, měj se!"...
"Hanno poleť sem rychle!" Slyšela jsem Sařin vyděšený hlas.
Rychle jsem běžela do obýváku.
"Harry Styles si zjevně uživá přestávku...."
Ozvalo se z televize.
"Dnes byl spatřen v Londýně s neznámou dívkou po boku. Říkáte si, že by??? Ale dívce je podle všeho kolem čtrnácti nebo patnácti let. Je to snad fanynka? Nikdo neví... S Harrym si prošla velký kus Londýna a dokonce si koupili kávu ve starbucks. Harry se po cestě vyfotil s několika fanoušky a více už nevíme....Údivem mi spadla čelist. Na obrazovce se dokonce objevilo několik fotografií mě a Harryho. Byli dost rozmazané, a nikdy mi nebylo pořádně vydět do obličeje, ale byla jsem to JÁ!
"Nyní se podívejme jak si pauzu uživá Liam Payne..."
Přešla jsem k televizi a vypla ji.
Stála jsem tam jako opatřená a všichni ostatní se na mě dívali."Je to divný, vůbec žádný paparazzi jsem neviděla. " Špitla jsem.
"Ty jsou průhledný, zlato!" Řekla Anna.
"Teď nám prosím řekni, co z těch blábolů co ten chlap říkal je pravda a co ne?" Zeptala se Sarah.
"Noo tak za prvé mi není čtrnáct, ale bude mi sedmnáct. Je pravda, že jsme si koupili starbucks a prošli jsme část Londýnského centra. " Řekla jsem a snažila si vyzpomenout, co všechno ten idiot v televizi blábolil.
"A je mezi váma něco? " Zeptala se Sarah.
"Co?" Podivila jsem se "Jako nějak, to? Jak to říkal ten chlap? NEEE! Jsme jen kamarádi! A jen tak mimochodem je Harry o dost starší než já!"
"Hodněkrát jsi říkala, že věk není zas tak důležitá věc!" Odvětila Sarah.
"To je sice pravda.., ale s Harrym bych nechodila, neumím si to představit, je jako můj brácha." Řekla jsem.
Sarah se viditelně ulevilo. "Brácha, kterýho znáš dva dny? Ok...beru." Uchychtla se Sarah.
"Hele, měla bych napsat Harrymu. " Řekla jsem a odešla do pokoje.Když jsem zvedla mobil a chystala se ho zapnout, uplně mi ztěžkly ruce a v hlavě se mi začaly motat myšlenky. Asi jsem si to teprve všechno doopravdy uvědomila. Moje fotky jsou ve zprávách, viděla je při nejmenším polovina Anglie, fanoušci budou šílet, všichni si budou myslet, že s Harrym chodím... To je asi dost velkej průšvih. Do očí se mi draly slzy, byli jsme j
JEDNOU venku a už všechno tohle? Myslela jsem, že bych mohla být Harryho kamarádka, ale být kamarádka Harryho Stylese z One Direction asi nebude jen tak....Už v slzách jsem vyběhla z pokoje a zklátila se na pohovku. Kámoši ke mě rychle přiběhli.
"Co se děje Hanno?" Ptala se neobvykle jemně Sarah.
"Copak?" Slyším Eda.
"Ty fotky a...a Harry..." Brečela jsem.
"Copak??? Už jsi mu psala?" Zeptal se rychle Luke.
"Tak pověz kotě, co se stalo?" Řekla Sarah a sedla si vedle mě na pohovku.
"Prostě, byli jsme spolu vesměs poprvé venku a hele co z toho je? Nedám to. Co když půjdeme ještě někam? Celej svět si bude myslet, že jsem nějaká dolejzačka co randí s Harrym." Vzlykala jsem.Sarah mi položila ruku na rameno a z obličeje mi odhrnula pramínek vlasů.
" Tak teď mě dobře poslouchej zlato," začala. "Je to pravda? Je pravda, že jsi dolejzačka co randí s Harrym?"
"Ne e.." odpověděla jsem
"Tak vidíš! " pokračovala Sarah.
"Ty i Harry to oba víte, Harry by s tebou nechtěl být kdyby mu s tebou nebylo dobře! Víš, myslím si, že to, že jsi se ztratila a napálila mu to do nosu není náhoda. Možná tě Harry potřebuje. Potřebuje nějakou věrnou a upřímnou kamarádku a taková ty jsi, nemám pravdu?"
Všichni ostatní souhlasili. Pomalu jsem přestávala bulet.
"Hann vážně, vážně se zamysli. Bejt tebou bych Harrymu zavolala. Má s tím zkušenosti a určitě bude vědět co dělat sby se už další klepy neroznášeli!" Řekla Sarah.
Utřela jsem si slzy a vzpříma se posadila.
"Máš pravdu!" Odpověděla jsem a zvedla mobil z klína.-Ahoj Hann, jak se vede?
-Popravdě...Dost zvláštně. Víš, že o nás bylo ve zprávách?
-*ticho*
- *pořád ticho*
-*ticho*-Haló???
- "Hann....já...promiň...moc se omlouvám, chápu, že tě to asi odradilo od toho se mnou ještě někam jít. Bál jsem se, že se něco takového stane a měl jsem ti to říct, je to moje chyba...
Soukal ze sebe těžce Harry a v jeho hlase byl slyšet smutek.-Harry já..
Skočil mi do řeči:
-Chápu to Hann, jen jsem ti chtěl říct, že mi s tebou bylo hrozně dobře. Sám jsem nechápal jak jsem si za tak krátkou dobu mohl připadat jako s nejlepší kámoškou nebo sestrou, ale prostě bejt můj kámoš znamená většinou být vidět, být veřejnej... jsi úžasná a nenech si od nikoho nikdy namlouvat, že to není pravda! Měj se dobře, rád jsem tě potkal...
-Harry!!! (Musela jsem do toho mobilu vážně zařvat, ten jeho tón my trhal srdce.)
-C..coje?
-Prosimtebe co to tu žvaníš? Je pravda, že jsem to nečekala a dost mě ro vyděsilo, ale nehodlám si nechat nejakýma idiotskýma klepama zničit přátelství s tebou...
-Vážně?
-Joo vážně. Rozhodla jsem se, že budu tvůj friend i klidně veřejnej! Taky je mi s tebou dobře Harry!
- *ticho* Hann, já nevim co mám říct. Tohle jsem vážně nečekal! Myslíš to opravdu vážně? Znamená to novináře, paparazzi, tvoje fotky na internetu...
-Ještě mě straš Harolde! (Smála jsem se trochu nervózně)
Jo vím, že to bude těžký a proto budu potřebovat aby jsu mě podporoval, od toho jsou přece kamarádi, ne?- Jo...
-Můžu na tebe mít, ale jednu prosbu? Dala by se alespoň vyvrátit ta fáma, že spolu chodíme?
- Až tak se rozjeli, joo? Uff...počkej, něco vymyslím.....
-.....
-.....
Mám to! Co kdybych postl jedno z našich selfie na instagram a napsal tam, že jsi kamarádka?A je to tady....jestli tohle dovolím, uvidí můj obličej za chvilku miliony očí. Pomůže to vůbec? Zhluboka jsem se nadechla.
-Ok můžeš! Ale vyber nějaký hezký, jo?
-Slibuju..........Hann?
-No?
-Děkuju!
*Ťípl to*Mobil byl celou dobu na speaker a Sarah mě držela za ruku.
Zdvihla jsem hlavu. Sarah se po tváři koulely slzy jako hrachy, Anně a Edovi taky jedna ukápla a Luk s Paulem se snažili dělat jako, že jsou totálně OK.
"Co vám je lidi?" Zeptala jsem se udiveně.
"Tohle byl ten nejdojemnější telefonát, jakej jsem kdy slyšela a vy dva jste ty nejlepší friendi EVER!" Řekla Sarah. Mě se zase začali zamlžovat oči.
"Děkuju moc Saro!" Objala jsem jí. "Bez tebe bych mu nezavolala....
Zírala jsem na neuvěřitelnej počet liků, který se neustále měnil a zvětšoval. Vždyť tam Harry tu fotku dal teprve před pěti minutama. V popisku bylo: Enjoyed the streets of London with my dear friend. Allmost like having a little sis. there *
(*Pozn. Musela jsem to prostě napsat v angličtině! Překlad: Užil jsem Londýnské ulice s mojí drahou kamarádkou. Skoro jako kdybych byl s mladší sestrou.)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Další kapitola! Hanna se rozhodla, že je jí jedno co ae bude dít, s Harrym kamarádit nepřestane! Ale co až bude muset Harry na dlouho odjet? Jakej crazy nápad Harry dostane? Bude Hanna souhlasit?
V příštím díle luvs!!! ♡♡♡XOXO Meg ♡
ČTEŠ
Just Friends?
FanfictionNejdřív chci říct, že tohle je fanfikce. Vlastně naprosto vymyšlenej blábol. NIC z toho neberte moc vážně. Můžete si představit, že jste vy na místě Hanny. Vlastně to celé píšu z "mého" pohledu, protože je ro založeno na snu, který jsem měla. :D (j...