Mesaj 10

1.3K 143 6
                                    

Do : Gerçekten benimle konuşmayacak mısın ?

Ben : Yok hayır . Sadece işim vardı telefonum yanımda değildi ?

Do : Telefonun mu yanında değil kaçıncı yüzyıldasın ? Telefonum olmadan tuvalete gitmem.

Ben : İşker benim açından biraz karışık.

Do : Neden , nesi karışık ?

Ben : Sonradan dahil olduğum bir ortama alışmam bekleniyor.

Do : Peki 1'den 10'a ne kadar yakınsın ?

Ben :Kişilere göre değişiyor.

Do : Ahh aslında bana benziyorsun aynı durumdayım .

Ben : Mesela bir arkadaşım var önceden beri arkadaşız ama şuanda olduğum ortamdaki insanlar o çocuktan hoşlanmıyor.

Do : O zaman sende biraz o çocuktan uzaklaş.

Ben :Ne yani normal mi ? Sende mi böyle olmalı diyorsun.

Do : Sonuçta o ortamda bulunman gerekmiyor mu ?

Ben : Gerekiyor.

Do : O zaman sende biraz uyum sağalamaya çalış . O kadar zor olmasa gerek . Çok mu kötü insanlar?

Ben : Ne , yooo yooo hayır . Hepsi çok iyi insanlar sanırım kafam karışık hepsi bu .

Do : Ne kadardır onlarlasın?

Ben : 3 Ay kadar oldu.

Do : Daha herşey çok yeni. Üzme kendini ve sende onşara yardımcı olmaya çalış .

Ben: Şimdi daha iyi hissediyordum teşekkür ederim.

Ve o akşam Kai ilk kez diğer üyelerle kahvaltı yaptı . Üyeler şaşırsa bile hoşlarına gitmişti . Artık ortamları daha sıcak olacaktı .Kimsenin yüzüne bakmayan Kai artık üyelerle sohbet ediyor hatta konu bile açıyordu . Kai eve girer girmez odasına çıkardı . Ama artık yemek hazırlayanlara Kyungsoo , Chen ve Baekhyun'a yardım edip sofra kuruyordu . Buda bir ilerleme işareti olmalıydı .

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin