Kyungsoo hayatında bu kadar aşağılandığını , kırıldığını , sinirlendiğini hatırlamıyordu. Ama belkide iyi olmuştu . Bu olay onun gözünü açmıştı . Kai'den kurtulmak için Jongin ile buluşmuştu ama hayatın ona en büyük kazığı atılmıştı . Çünkü ikiside aynı kişiydi ... Kai onu bırakıp gittiğinde içinde bir şeyler paramparça olmuştu. Oda sahile gitti kendini en çok rahatlatan yere ... Biraz ayaklarını soğuk suya soktu . Kendini dinledi ve kendine geldi.
''Ben Do Kyungsoo, binlerce hayranı olan , fazlasıyla sevilen , aktör , şarkıcı ve Kore'nin en ünlü grubunun vokalistiyim.''
Bu onun için uyanıştı. Hemen arayıp izin aldı artık kendi arabasını kullanıcaktı . David artık onunlaydı. Arabasını hemen gidip şirket garajından aldı .Yemek yemek için bir restorana gitti. Hattını arayıp iptal ettirdi . Grup için kullandığı asıl hatta baktı . Bir sürü mesaj ve arama vardı .
#######
Baykuş :Ben iyiyim merak etmeyin .
Yoda: Siktir nerdesin Kyungsoo?
Baekkie :Tanrım Soo , çok şükür iyisin çok merak ettik .
Baykuş : Suho hyung...
Lider Zengin Hyung : Efendim Soo , ne oldu ?
Baykuş : Odamı değiştirir misin ?
Lider Zengin Hyung : Tabi, Tabi boş odayı senin için hazırlatıcam.
Kai:Ben orda dans ediyorum.
Chen :Siktiğim ... Şuan bu mu sorun git şirkette yap dansını ...
Baekkie :Bakın hep siz yaptınız . Sizin yüzünüzden böyleler Chen ve Yoda ...
Baykuş :Bir dakika neler oluyor ?
Baekkie : Ben anlatıyorum artık sıkıldım . Bu Chen ve Yoda sizin ilk günlerdeki bakışmalarınızı yakaladı ve aranızı yapmak istediler. Sonra yemek yediğimiz yerin duvarına Kai'nin gizli telefonunun numarasını yazdı . Üstünede :
''Mutlaka beni ara bunu gören kişi sana ihtiyacım var '' yazdı.
Hepimiz bunu biliyorduk sadece ikiniz bilmiyordu şansa sende tuvalete gittin . Tabi biraz yemeğine müshil koymuşta olabiliriz. Sonra konuşmaya başladınız .
Baykuş :Sizin planınızdı yani !
Chen :Üzgünüm Soo . Böyle olcağını bilmiyorduk .
Kai : Konuştuğumuzu da biliyodunuz !?
Sehun: Evet Soo 'nun telefonunu karıştırdım . Ve konuştuğunuzu gördüm . Böylece plan istediğimiz gibi gitti.
Lay : Ama aranızda bu kadar nefret dolu şeyler olduğunu bilmiyorduk .
Baykuş :Sorun değil çocuklar benim için hatta iyi bile yaptınız . Sizin sayenizde gözlerim tamamen açıldı ... Ben çok iyiyim !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16