Mesaj 49

1.3K 131 85
                                    

Medya'ya ayılana gazoz , bayılana limon ...

Sehun: Tanrım şu çocuk gruba eklenmeden konuşalım . Ne düşünüyorsunuz?

Chen :Çocuk tam bir at ! Boy, pos ... Tanrım ....

Kai : Çocuk gerçekten çok yakışıklı... Umarım uyum sağlarız . Şahsen ben kendime çok yakın buldum.

Yoda :Kai bence tehlikeli konuşuyorsun ...

Kai :Neden ?

Baekkie: Çünkü tescilli geri zekalı ... Çocuk bizimle ilgili röportaj yapıldığında Kyungsoo'yu kendine yakın bulduğunu söylemiş .

Yoda :Ve Suho hyungda kıyak geçti . Şimdi Kyungsoo ve Kris aynı odada kalıyorlar .

Kai : Yani ne olmuş ki , istediklerini yapabilirler . Mutlu olsunlar...

Chen :Valla gerizekalı , yemin ediyorum bu çocuk gerizekalı ...

Lider Zengin Hyung :Dedikodu yapmayın aynı arabanın içerisindeyiz . Çocuk arkamızda oturuyor . Görürse ayıp olur ... Ayrıca şimdi onuda ekliyorum .

Kris adlı kişi gruba eklendi .

Kris : Merhaba zaten tanışmıştık . Her ne kadar ayak üstü olsada ...

Yoda :Merhaba bizler o kadar salağız ki yan yana oturuken burda konuşuruz.

Sehun :Bizi bu kadar aşağılama !

Kris :Kyungsoo, grupta yok mu ?

Kai :Yok .

Baykuş : Burdayım Kris .

Kai :Kris mi ? Kris Hyung değil mi ?

Baykuş :Hayır o Kris !

Kris :Baykuş diye kayıtlısın çok sevimlisin Soo ...

Chen :Oh My Siktir !

Yoda : Nikahına beni çağır sevgilim, istersen şahidin olurum senin .... Bu adam kim diye sorarlarsa eski bir tanıdık dersin sevgilim ....

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin