Mesaj 50

1.3K 123 98
                                    

Tüm grup klip çekimi için toplanmıştı . Kareograf gelip eşleri söylediğinde Kyungsoo ve Kai yine eş olarak kalmışlardı . İkiside senaryoyu ve yapıcakları hareketleri okudu . İkisininde yüzü asıldı ama Kyungsoo mutluydu. Uzun süredir aldığı oyunculuk eğitimi meyvelerini vermiş ve harika bir klip oyuncusuda olmuştu . Klip bir okulda geçiyordu ve Kyungsoo, Kai'nin sınıf arkadaşı olan bir sapığı oynuyordu.

''Ne kadar da ironik! '' diye fısıldadı Kai ...

İkiside birbirini görmek istemiyordu . Farklı odalarda ve yerlerde hazırlandılar . Makyajlar, saçlar yapıldı , artık herkez hazırdı .
Yönetmen start dediğinde klip çekimi başladı .

Kai sırasında otururken kapıdan içeri kısa küçük bir beden girdi ''Baek ''. Arkasından giren ve herkezin rol icabı dikkatini çekmesi gereken ama gerçekten dikkatini çekmiş olan adama döndüler . Bembeyaz ayakkabı, düşük bel  daracık deri siyah pantolon , vücudunu tamamen saran beyaz gömlek , üstünde siyah yakasız bir ceket , saçlarını ise alev kızılına boyatmış , kulağının birisinin ucuna parlayan minik bir beyaz taş bulunan Kyungsoo ...

''Bu çocuğa neler olmuş ''

Diye düşünmeden edemedi Kai . Kyungsoo devam edip Kai'nin gözlerinin içine baktı . Yüzüne Kai'nin asla görmediği bir gülüş yerleştirdi . Ceketini çıkardı önünde rolüne bürünmüş öğretmene döndü ve selam verdi . Kyungsoo'nun sırtı Kai'ye dönmüştü . Gömleği Kyungsoo'nun sırtına yapışmıştı fazla dardı gömleğin altından güzel kıvrımları ve muhteşem şekilde parıldayan siyah kanatları gördü , Kai yutkundu. Nasıl da kıvrımlarına uygundu dövmesi sanki santim santim incelenmişti yapılırken ... Tekrar yutkundu Kyungsoo'yu saklamak istedi kimsenin onu fark etmemesini istedi.Kalbi o kadar hızlı atıyordu ki bu asla normal olamazdı . Kyungsoo'nun yüzünde değişik bir gülüş hâlâ vardı, gülüşün içinde masumluk olmadığı kesindi . Kyungsoo elinde ceketiyle yürümeye devam etti Kai 'nin sırasına yaklaştı , artık tam olarak Kai'nin sırasının tam önünde dikiliyodu hâlâ Kai'nin yüzüne gülümseyerek bakıyordu bu gülüş o kadar etkileyiciydi ki herkezin şu anda içi gidiyordu .Kyungsoo bir elini masanın üstüne koydu ve mükemmel bir zarafetle belini kırıp eğildi . Poposu dışarı doğru uzanmış duruyordu . Dudaklarını yaladı . Kai bu sefer iç çekti . Kyungsoo şuanda daha keyiflenmiş gibiydi.

''Beni mi bekliyordun Kai '' diye fısıldadı . Sadece Kai'nin duyacağı bir tonlamada ...

Kai'nin dudağının yanına küçücük bir öpücük kondurdu . Kai için o an herşey durmuştu. Geri çekilirken nefesini Kai'nin dudaklarına soluyarak söyledi yine aynı çekicilikle...

''Ağzını kapat Kai ''

Bu cümleyi o kadar tutkulu söylemişti ki Kai'de olan yaşam kavramı yerle bir oldu .
Düşündüğü tek şey Do ile mesajlaşırken ''Seni içimde istiyorum '' dediği cümlesi kafasının içine yankılanıyodu ...

Yönetmen bağırdı .

Kai-shhi

Kai-shii !!!

Neyin var ...

Kai-Shhii şuan onu itmen gerekiyor !

Ama Kai şuan onu değil itmek , deli gibi öpmek istiyordu asla bırakmamak üzere ... . Biraz başının döndüğünü hissetti . Peşine yönetmenin sesi ...

Ambulansı arayın Kai bayıldı !....




Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin