Mesaj 63

1.2K 119 61
                                    


Kai tam anlamıyla mala bağlamıştı . Neler oluyordu burda ? Mutfağa gitti her şey bembeyazdı ve yeni kokuyordu . Kyungsoo tezgahta bir şeyler yapıyordu . Kai tedirgince konuştu .

-K-KyungSoo ...

-Efendim Kai ?

-İ..iyi misin ?

-Ah sanırım açıklama bekliyorsun önce kahvaltıya başlıyalım seni tüm gece bekledim . Ve inan açım ... Biliyorsun açlığa dayanamam ...

Bunu söylerken gülümsüyordu ... Tuhaftı Kyungsoo çok huzurlu ve mutluydu .

Kai artık daha çok korkuyordu. Kyungsoo normal davranmayı bırak . Kendi değilmiş gibiydi , kendini kaybetmiş gibi... Sonunda kahvaltı hazır olduğunda Kai'yi balkona çağırdı . Birlikte balkona çıktıklarında bembeyaz masada batı tarzı kahvaltı sıralanmıştı. Balkon büyüktü ev sadece iki kişilik gibiydi . İki sandaye , iki koltuk ama tek yatak ? Saat sabahın 6'sı olmuştu. Ve bu iki manyak bu saatte balkonda güzel serin yaz güneşi altında kahvaltı yapıyorlardı . Aslında Kyungsoo normal davransa Kai buraya aşık olurdu . Kyungsoo'ya aşık olduğu gibi...

-Kyungsoo?

-Peki ,anlatıyorum ... Kris geldiğinde senden uzaklaştım hatırlıyor musun ? Aslında birazda böyle olması gerekiyordu .

-Anlayamıyorum Kyungsoo?

-Kris'in ilk geldiği gün onu şirket başkanıyla konuşurken gördüm ve onları gizlice dinledim .

Bunları söylerken ağzına bal tıkıyor ve parmaklarını da yalıyordu. Kai bu görüntüyle daha çok aşık oldu . Ve konuşmasına devam etti.

- Başkan , Kris'i tehdit ediyordu . Kris'in bir bayan idolle ilişkisi varmış . Bunu duyurmayacağını ve bunu karşılığında bir şey istediğini söylüyordu .

-Ne sen ciddi misin ? Ne istiyordu ?

-Aramızda olan tüm özel şeyleri bilmek , bunun üzerine habercilere söyleyip bizi satmayı planlıyormuş inanabiliyor musun ? Ses kayıtları , fotoğraflar kanıt olarak ne olursa ... Ve tabi bunun karşılığında tonla para alacakmış . Anla Kai bizim hayatımızı bir görsel şovmuş gibi insanlara izletiyordu .

Kai hâlâ şoktaydı .

-Bunu duyunca gittiğim her uzak yere Kris'i götürdüm . Böylece sizden uzak olacaktı . Özellikle diğer üyelerin ilişkisini öğrenirse çok kötü olurdu . Tanrım !!! Bunu duyduğum 2 hafta kendime gelemedim...

-Bu yüzden klüpte Kris'in seni odasına çıkarmasını istedin.

-Evet çünkü sen kızla fazla samimiydin . Diğerleride nerdeyse Aşkımlı konuşmalarada başlayacaktı. Odayı o yüzden tek başıma onunla paylaşmak istedim benim fikrimdi.

Bu seferde çikolataya gömülmüştü . Hem çikolatayı hemde parmaklarını yiyor ağzını şapırdatıyordu ...

-Eğer bunların fotoğrafını çekse ve başkana verse biterdik ... Bütün emeklerimiz çöpe giderdi. Gay idoller düşünebiliyor musun ?

-Bu evde ne peki ?

-Dediğim gibi o gün ilk hatırlamadım . Ama uçağa bindiğimizde her şeyi hatırladım ve kararımı verdim senin için herşeyi göze almalıydım . O evde asla rahat edemezdik. Bende gizlice burayı aldım kuzenimin üstüne olan bir evi kimse bulamaz.İkimizin rahatça dolaşabildiği ve sadece ikimiz kokan bir evimiz var artık...

-Peki diğerlerine ne olacak ?

-Yakında planlarımı herkeze söyleyeceğim . Gerçekten çok eğlenmeliyiz . O bunları yaparken nasıl eğlendiyse bizde onunla eğlenicez ! Seni yalandan da olsa terslemekten yoruldum . Seni çok seviyorum Kai ... Bilebiliceğinden , tahmininden daha çok seviyorum...

-Bende Seni çok seviyorum Kyungsoo bana o mesajı attığında kalbim yerinden çıkıcaktı gelene kadar be kadar koştum haberin var mı ?

-Üzgünüm sevgilim ...

-Ne sevgilim mi ?

-İstersen kanka diyebilirim ...

Kyungsoo bunu söylerken gülümsüyordu çay almak için ayağa kalktı ama Kai kolunu sıkıca tuttu. Hızlıca çekerek Kyungsoo'yu kucağına oturtturdu.

- Hayır, hayır .... Ömrümüzün sonuna kadar böyle seslenebilirsin meleğim ... Ve dövmeni çok beğendim .

-Ne dövmesi ?

-Kasıklarının üstünde olan şu güzel dövmeden bahsediyorum...

Kyungsoo utancından kafasını , Kai'nin boynuna gömdü . Kai ,Kyungsoo'nun kokusunu içine çekti .Kyungsoo'da Kai'nin boynunu öptü....

İkiside birbirini deli gibi özlemişti...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin