Mesaj 93

568 44 2
                                    

Kyungsoo :Yetiştin mi Chanyeol ?

Chanyeol :Yetişemedim ... Lanet olsun ... Yetişmiş olsam yanımda olurdu !

Chanyeol yurda gelmiş Kyungsoo'nun ayaklarının dibine çökmüş küçük adamın ayaklarına yapışmış ağlıyordu.

-Kyungsoo ben onu çok seviyorum. Her şeyden çok ... Doğru söylüyor ihmal ettim ama ona süpriz hazırlıyordum !

''Ne süprizi ?''

Chanyeol burnunu çekip Kyungsoo'nun bacaklarına yapıştırdığı kafasını kaldırdı ...

-Duyuyor musun Kyungsoo. Şimdide onun sesini duyuyorum ... Sanırım ölümcül Baekkie hastalığana yakalandım . Bebeğimmmmm geri dön Baekkiee!!!

Chanyeol ağlayan yüzünü yine Kyungsoo'nun bacaklarına yapıştırdı ve hönkürmeye devam etti. Kyungsoo ellerini ve omzunu anlamadım anlamında havaya kaldırdı .

''Gerçekten burdayım saman beyin ''

Chanyeol'ün kafası tekrar bacaklardan çekildi.

-Sende duyuyor musun Kyungsoo?

-Arkanda zaten Moron ....

Chanyeol birden ayağa kalktı ve arkasını döndü . Karşısında güzel gülümsemesi , sarı saçları ile sevgilisi duruyordu. Hemen Baekhyun'a koşup onu kucakladı. Baekhyun ise bacaklarını Chanyeol'ün beline sardı.

-Demek beni bırakıp gitmedin sevgilim ha ?!

-Odamdaydım ve senin oraya bakmak hiç aklına gelmedi ! Seni salak karnımda çocuğun var . Onun sorumluluğunu alacaksın hiç bir yere gitmiyorum şaka yaptık ! Onun ve benim karnımı bol bol tatlı şeylerle dolduracaksın .

-Sen iste senin karnını , ağzını istediğin şeyle doldurayım .

-Ağzımı mı ?

Kyungsoo sinirle tısladı.

-Banada pantolon borçlusun ! Paçalarım sümük oldu...

.......

Kyungsoo ve Baekhyun salondaki koltukta oturmuş ortada seken geyiğe satan bakışlar atıyorlardı.

-O bizim için tehdit biliyorsun değil Baekkie...

-Sana katılıyorum nasılda sekiyor !!!

O sıra geyik , Kai'nin önüne geçmiş birşeyler anlatıyordu. Kyungsoo ölümcül ışınlarını geyiğe gönderdi. Luhan olduğu yerden hemen hareket etti ve odasına yöneldi. Kyungsoo ise Kai'ye gülümsedi . Kai ise korkuyla sevgilisine öpücük attı. Kyungsoo, Baekkie'ye bakıp konuştu.

-O zaman benim güzel ballı hurmam , Hunhan'ı yiyiştir operasyonu başlatalım.

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin