Mesaj 48

1.3K 122 43
                                    

2 hafta sonra ...

Kyungsoo artık diğer odada tek kalıyordu . Baekkie ise Kyungsoo'nun odasına yerleşmişti. Kyungsoo için her şey birden değişti. Çıkış yapalı 1 yıl olmuştu ve insanlar tarafından fark edilmeye başlamıştı . Şimdiden 3 film, 1 de dizi teklifi gelmişti . Kyungsoo ve menejeri aşırı dercede meşguldü .

Kai ise fazlasıyla reklam teklifi alıyordu . Onlar için hayat yoluna girmiş gibiydi . Tabi hiç karşılaşmıyorlardı. Kavga ettikleri gün Kyungsoo'yu sabaha kadar beklemişti. Merak ettiğinden değil . Sadece grup üyesine bir şey olursa kötü olurdu bunun içindi endişesi ... Sabah telefonunu çöpe atmak için ayağa kalktı artık o salak telefona gerek yoktu . Çöpte bir hat gördü bu Kyungsoo'nun diğer hattı olmalı diye düşündü . Kyungsoo'nun hattının yanına , Jongin'in gizli telefonuda yerini aldı ...

Lider Zengin Hyung :Çocuklar .

Chen :Evet yüce babamız.

Sehun : Azıcık normal olun !

Baekkie : Utanın maknae sizi uyarıyor ... Kelimeler kifayetsiz şuanda...

Yoda :Evet Suho hyung, yoksa daha büyük bir yere mi taşınıyoruz ? Mesela bir villa, ne dersin ? Sen zenginsin yap bir kıyak hadi :)

Lider Zengin Hyung :Aslında pek sayılmaz.

Xıumin :Hadi söyle artık .

Lider Zengin Hyung : Şey ... Bir üye daha gruba ekleniyor.

Chen :Ne ?....

Baekkie : ...

Zengin Lider Hyung : Üzgünüm çocuklar hadi ama keyiflenin ... Yarın tanışıyoruz ...

Baykuş: Sen bu konuda ne düşünüyorsun Hyung?

Zengin Lider Hyung :Bence iyi olacak ... Yani yeni bir renk katmış olur .

Kai :Adı neymiş ?

Zengin Lider Hyung :Yarın fan toplantısına oda katılacak ve halka duyurulacak. Adı Kris ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin