10 bine merdiven dayadık eğlencesine yazdığım şey gözümün önünde ponçik ponçik oluyo sizin sayenizde ...Kyungsoo uyandığında mavi renkli duvarların arasında , lacivert renkteki yatak örtüsünü gömülmüştü.Camdan esen rügar açık camdan içeriye dolup perdeyi hareketlendiriyordu . Daha sonra burnuna yumurta kokuları geldi . Ayakları resmen mutfağa doğru ışınlandı.
Mutfakta gördüğü şey daha çok midesini kazındırdı . Kai balkona kahvaltı hazırlıyordu. Ve daha önemlisi bunu dans ederek yapıyordu.
-Kai .
Kai ismini duyunca kafasındaki müziği kapattı. Çünkü hayatındaki en önemli melodiyi duymuştu. Kai elindeki tabakları yemen masaya bıraktı. Kyungsoo'ya yaklaşıp onu kucakladı. Kyungsoo'nun ayakları yerden kesilmişti bile ...
-Şimdi daha iyi misin sevgilim ?
-Evet , gerçekten dün bana harika bakmış olmalısın . Ama şuan çok açım ...
-Bende hadi gel ...
İkisi de sağlamca romantik bir kahvaltı yapmış hiç bir şeyi düşünmemişlerdi. Zaten uzun süredir birbirlerinden başka hiç bir şeyi düşünmüyorlardı. Kahvaltı bitince ikili masayı topladı. Bulaşık makinasına dizdi ve kendinilerini koltuğa atıp film izlemeye başladılar. Onlar için normal ama tüm dünya için anormal olan şey ise öpüşmeye Ölümcül deney' in başında başlamış olmalarıydı . Bu bol kanlı , zombili filmde bile akılları birbirlerindeydi ...
Kyungsoo dudaklarını meyveli dudaklara bastırdı .
Kai , Kyungsoo'yu çok farklı öpüyordu. Kyungsoo bunu ilk öpüşte fark etti. Kai, artık gerçekten dayanamıyordu. Kyungsoo ise ona artık istediğini verecekti. İyice sarılıp bacaklarını kanepede oturan Kai'ye sardı Kai'nin sertliğini hissedince yutkundu kendiside onunla aynı durumdaydı. Kendini hareket ettirip Kai'ye sürtündü . Kai mesajı almıştı . Kyungsoo 1 saat önce acıkarak kalktığı yatağa farklı bir açlıkla gelmişti .
Kyungsoo yatağa uzanınca Kai hemen Kyungsoo'yu soymaya başladı. Bir yandan da kendini soyuyordu . Bir anda baktıklarında ikiside çırılçıplaktı. Kyungsoo utançla yorganın altına kaçtı . Kai kıkırdayarak yorganın altına girdi .
-Yapacak mıyız Kyungsoo?
-Artık yap , yoksa ben yapacağım !
Kai kıkırdadı kalp dudaklara minik bir öpücük bıraktı. Kyungsoo'nun boynuna kafasını gömdü hem öpüp hem ısırıyordu . Kyungsoo , Kai'ye bazı şeyler söylemeliydi .
-Kai biliyor musun?
-Neyi bebeğim .
Hâlâ gömüldüğü boyundan, dudaklarını ayırmıyordu.
-Ben seni çok daha önceden tanıyorum .
-Biliyorum bebeğim .
-Hayır, hayır daha önceden ...
Kai, doğruldu konu ilgisini çekmişti.
-Beni hatırlamadığına inanamıyorum Kai.
-Ne ? Anlayamıyorum ...
-Biz aynı mahallede oturuyorduk. Hani 2 ev yanınızda ... Şu büyük yeşil renkli olan ...
-Büyük yeşil evmi ?....
Biraz düşündü Kai. Evi hatırlıyordu orada oturan bir çocukla arkadaştı onun küçük kardeşi vardı .
-Aman Tanrım Kyungsoo ! Seni hatırlıyorum. Neden daha önce söylemedin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16