Mesaj 62

1.1K 119 35
                                    

Kai zor olsada caddede koşarak bir taksi bulmuştu . Bu saatte taksiyi hemen bulduğu için dua etmesi gerekiyordu . Aramalara bile Kyungsoo cevap vermiyordu. Kyungsoo'nun başına bir şey gelirse ömründen ömür giderdi bunu çok iyi biliyordu .

Verilen adrese geldiğinde arabadan indi . Burası yüksek katlı biraz lüks bir apartmandı. Kai artık daha çok korkuyordu . Burayı daha önce hiç görmemişti . Kyungsoo'nun da bildiği bir yer değildi çünkü bütün grup onun nerelerde takıldığını bilirdi.

Kai nefes nefese 12. Kata merdivenlerden çıktı . Adrese göre bu katta olan daireydi . Zaten kapı da aralıktı . Kai'nin gözleri dolmaya başladı ve bir damla süzüldü yanağına ... Zangır zangır titriyordu . Aklında tamamen ''Ona bir şey olursa yaşayamam'' kafasında tekrar tekrar aynı şey dönüyordu . Onsuz gerçekten yaşamak istemiyordu. Açık olan kapıyı biraz daha iteleyip sonuna kadar açtı Kai .

Hızlıca salona gitti . Burda kimse yoktu ama ev yeni gibiydi tamamen mavi renkteydi . Bu şekilde korkuyla gelmese çok huzur bulacağı , tam kendi zaevkine göre bir evdi .Odanın cam olan kısmı tüm şehri ayaklarının altına alıyordu .Etraf fazla düzenliydi boğuşma veya kan yoktu bu iyi bir haberdi . Arkasındaki dış kapının 'güm' diye sertçe kapanışını duydu. Gidip kontrol ettiğinde kilitliydi açamadı . Kyungsoo, gitmişse diye düşündü hemen odanın birisine girdi . Burdada yoktu biraz daha dikkat ettiğinde yeni doğan güneşin altında tüm her şeyi görmeye yeni başlıyordu . Duvarda , çerçevelerde , her yerde Kyungsoo'nun ve kendisinin fotoğrafları vardı . Korkarak tekrar salona gitti daha önce fark etmemişti ama burda da bir sürü fotoğradları vardı . Bu da neydi bir saseang fan filan mıydı ? Arkasından beline dolanan ordanda karnında kilitlenen kollar ile donup kaldı Kai .Şimdide kafasını Kai'nin sırtına yaslamıştı . Bu eller mi Kyungsoo'nun canını acıtmıştı ? Bir psikopat olabilir miydi ? Dikkatli olmalıydı belki Kyungsoo'nun yerini biliyordu. Oda pespembe olmuştu güneş yüksek binaların arasından doğuyordu bunu izlemek heleki şuanda nefes kesiciydi . Camdan ılık ılık esen gündüz esintisi saçlarını okşuyordu. Ama belindeki ellerden de deli gibi korkuyordu. Sonunda cesaretle belindeki elleri çekip arkasına döndüğünde karşısında bir adet Kyungsoo buldu .

Merhaba Kai . Evimize hoş geldin ...

♡Ayakkabılarını çıkart sana kahvaltı hazırladım ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin