Mesaj 106

564 36 0
                                    

Suho ayağa kalkıp kükrercesine söylediğinde Kyungsoo'nun incileri yanaklarını ıslatmaya başlamıştı. Suho odadan çıktığında Jongin, Kyungsoo'nun yüzünü ellerinin arasına aldı.

-Kyungsoo, bunu neden yaptın ?! Tanrım bunu ben söylemeliydim . Sana evlenme teklifini ben yaptım!

-Hayır , Jongin ikimiz birbirmize aşık olurken , öpüşürken, sarılırken ve o rahibin önünde evet diyerek suç ortağı olduk.

Jongin'de ağlamaya başlamıştı. Kyungsoo'yu kucakladığı gibi odalarına götürdü. Yatağa yatırdı, arkasından oda yanına uzandı . Kyungsoo hemen Jongin'e dönüp sarıldı. Jongin'de derin bir nefes alıp Kyungsoo'nun başını göğsüne yasladı ve aşık olduğu kahve rengi saçlara öpücük kondurdu.

''Seni aptal .... Bunu neden yaptın ha ... Ben sensiz bu grupta basıl kalırım ?''

Kyungsoo yattığı yataktan kendini bastırdığı göğüsten hıçkırıkları arasından zorlanarak konuştu.

''Se-ni ve onu k-aybetmek istemed-iğim için Jo-ngin... Ben ha-mileyim Jongin. ''

''Biliyorum sevgilim ''

''Ner-den biliyorsu-n? ''

''Kağıtları hiç atmadım hepsini dolabımda saklıyorum . Senden gelen herşey değerli sevgilim , değil atmak ... Onlara tapabilirim. Sadece sana bunu söylemen ve hazır olman için zaman verdim.''

''Seni seviyorum Jongin, ne olursa olsun ... Sonsuza dek ...''

Kyungsoo kafasını yasladığı göğüsten çekti ve Jongin'in ağlayan , yaşlar içinde olan yüzüne baktı. Kyungsoo kendini yukarı çekerek Jongin'le yüz yüze geldi . Yaşlar içindeki gözlerine , yanaklarına , çenesine öpücük kondurdu.

''Bebek hakkında ne düşünüyorsun?''

''Şuan adının ne olabileceğini düşünüyorum Sevgilim. Bize verilen en güzel hediye o ..''

Kyungsoo daha çok ağlayarak Jongin'e sarıldı. Jongin büyük elleriyle narin bedeni sarıldı ve içine sokacakmış gibi bastırdı. Aşık olduğu ve özlemle yandığı kokuyu içine çekti.... Elleri küçüğün belinden çekip karnına getirdi.

''İkimizden bir parçayı büyütüyorsun ... Oda sevgimiz gibi büyüyecek ve kocaman olacak bebeğim ! Onun güzelliğini , büyüyüşünü birlikte izleyeceğiz...''

Kyungsoo aşkla Jongin'in elinin üstüne koydu ellerini ... Bu adamı çok seviyordu... Jongin'e buruk bir gülümseme bıraktı, grubu bırakacağı için çok üzülmüştü. Yıllardır bu insanlarla çok güzel zamanlar geçirmişti. Şimdide onlardan ayrı kalacağını düşünmek onu çok zorluyordu. Elinden hiç bir şey gelmiyordu . Suho hyung haklıydı. O sırada kapı açıldı ve Suho içeri girdi. Jongin, Kyungsoo'ya yardım ederek yattıkları yerden kalktılar. Suho duygusuzca ve acımasızca konuştu.

''Akşam saat 18.00'da basın toplantısı var . Gruptan ayrıldığını açıklıyoruz . Sebebinin özel olduğunu söylemeye karar verdik. Eklemek istediğin bir şey var mı ?''

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin