Kyungsoo yatağında uyurken mesaj sesiyle uyandı.
''Soo-Ahh , bana çorba pişirir misin? ''
''Tamam Baekkie , sen uyu dinlen . Ben hazır olunca getiricem ''
Kyungsoo keyifle uyandı . Baekkie isterse tabiki ona çorba yapacaktı . Bu saat gece 4 olsa bile ... Sonuçta bebek acıkıyordu ve bebek onun yiğeni olduğuna göre bu görevi şereflice yerine getirirdi.
Ranzasından indi, alt ranzadaki Jongin uyuyordu yavaşça dudaklarına öpücük kondurdu. Luhan zaten yorgundu ve ölü gibi yatıyordu. Hızlıca çoraplarını giydi , ellerini yıkayıp mutfağa geçti. Malzemeleri çıkartıp sessizce doğramaya başladı. Arkasından beline dolanan kollar ile zıpladı . Parmağının köşesini birazcık kesti.
-Ahh Özür dilerim bebeğim!
-Sorun değil Kai , çok kesilmedi.
Jongin, Kyungsoo'nun işaret parmağını avucunun içine aldı birazcık baktı . Kan işaret parmağı boyunca ilerlemişti. Jongin , Kyungsoo'nun iyice üstüne geldi. Kyungsoo'nun kalçaları artık dezgaha gömülmüştü. Jongin dilini kırmızı dudaklarının arasından çıkardı. Avuç içine dilini bastırdı ve kanın izlediği yolu diliyle takip etti. Kyungsoo hayranlıkla eşini izliyordu. Kasıklarına bastırılan sertlikle oda kendini artık pek iyi hissetmiyordu. Ama zorda olsa konuştu .
''J-ongin , biz y-urttayız . Biliyorsun....''
''Umrumda değil, kocaman iki hafta Kyungsoo! Hiç insafın yok mu ? Üstümdeki yataktasın , nefesini hissediyorum, kokunu alıyorum, ama dokunamıyorum ...Sen benim eşimsin , nikahlı eşim!''
''Bende seni çok özledim Jong-Jong! Sinirlenme sevgilim ...''
Kyungsoo uzanıp kollarını sevgilisinin omzunlarında birleştirdi. Kendi dudaklarını Jongin'in dudaklarıyla buluşturdu . Jongin hırs ve özlemle öpüyordu. Bu sert öpücük Kyungsoo'nun çok hoşuna gitmişti. Sevgilisinin onu gerçekten özlediğini anladı. Çünkü Jongin çok narin öpmeyi severdi.
Jongin, Kyungsoo'yu koltuk altından tutup dezyahın üstüne oturtturdu ve bacaklarını aralayıp kendisini Kyungsoo'nun bacak arasına konumlandırdı. Kyungsoo'nun kolları çözüldü ve Jongin'in tişörtünün içine kaydı . Jongin'in küçük kırmızı tepeciklerini parmaklarının arasına aldı hem sıkıyor hemde okşuyordu.
''AHH KY -UNGSOO''
Birden ellerini çekti ve Jongin'in tişörtünü alt uçlarından tutup kafasından çıkarttı. Jongin'in kafasını ellerinin arasında sıkıştırıp sertçe öpmeye devam etti. Jongin, Kyungsoo'yu biraz dezgah ucuna iteledi ve kendi sertliğini , ona bastırdı .
''Jong-in seni içimde i-stiyorum ''
Daha sonrada Jongin iştahla Kyungsoo'nun kazağını üstünden çıkardı . Kyungsoo ellerini Jongin'in kasıklarına ordanda pantolonuna indirdi. İlk önce düğmeyi sonra ise fermuarı açtı. Pantolunu aşağı doğru indirdi. Kyungsoo tekrar kendini iterek Jongin'e bastırdığında
''AHH..... IMMM , Tanrım seni çok özledim.!''
İnleme kazanmıştı bile .... Birden bir gürültü ve bağırış geldi...
''Hassiktir ... Kör oldummm ''
Ama bu ses Kyungsoo veya Jongin'den çıkmamıştı ... Kyungsoo,Jongin'in kulağına fısıldadı.
''Oha , basıldık Jongin! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16