Mesaj 42

1.1K 118 81
                                    

Jongin : Nasılsın ?

Do:Seninle konuşmayacağımı söylemiştim .

Jongin :Hadi ama yapma bunu !

Do :Şuan ne yapıyorum biliyor musun ?

Jongin :Ne yapıyorsun?

Do :Kendime dokunuyorum.

Jongin :Tanrım böyle bir anda aklıma böyle şeyler getirme .

Do : Beni istemediğini biliyordum.

Jongin :Bak öyle değil tamam mı ?Her şeyi yanlış anlıyorsun.

Do :Benimle buluşmayacağın süre aynı olacağımı bilmeni isteyerek konuyu kapatıyorum.

Jongin :Sadece çekiniyorum tamam mı hepsi bu !

Do :Bende çekiniyorum tamam mı ? Sadece senin için zor bir durum değil .

Bu konuşmadan yaklaşık 2 saat geçmişti . Kyungsoo aşağı salona indi . Kai'yi koca koltukta büzüşmüş olarak buldu . Yaz olsa bile üşüyebileceğini düşündü . Sonuçta uyuyanın üstüne kar yağarmış . Odasından aldığı kendi pikesiyle gidip Kai'nin üstünü örttü ve yanına koltuğun önüne çömeldi . Kyungsoo o an her şeyi donmuş gibi hissetti . Sadece Kai ve o vardı ortamda . Aylardır ondan kopmaya çalışıyordu . Ama aslında hali içler acısıydı . Kyungsoo, Kai'ye her yaklaşmaya çalıştığında Kai onu resmen tekmeliyordu .Böyle daha ne kadar gidebilirdi ki ? Kyungsoo daha fazla dayanamazdı . Gururunu her gün biraz daha ayaklar altına alıyordu.

Kai'nin üstüne eğilip dudaklarına tutkudan çok daha uzak sadece aşk dolu minik bir buse bıraktı . Bu bir öpücük bile olmayabilirdi . Çünkü o kadar temiz düşler için onu öpmüş ti ki ... Sırtındaki kanatların hakkını fazlasıyla vermişti . Bunun bir melek öpücüğünden hiç bir farkı yoktu . Ve doğrulmadan dudaklarına fısıldadı ...

"Elveda Kai , umarım benden daha iyisini bulursun . Çünkü artık bende seni bırakıyorum. "

O gece Kyungsoo kafasını yastığa koyduğunda bunun bir veda olmadığını bilmiyordu ...

Bu sadece Kai'nin hissettiği ama emin olamadığı öpücüğün ona getireceği bir hediye olacaktı ...

Hey Baekyeol şıppırlar sizi kıskandım . Omg ! Sehun'un kıyağı size oldu . Darısı biz Kaisoo'culara ... izlemeyen varsa izleyip utana bilir . Hadi ben kaçtım ♡♡♡♡

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin