Mesaj 68

1.1K 106 40
                                    


Hepsi Kyungsoo'nun arabasına binmiş onların evine gidiyorlardı . Chanyeol ve Baekhyun çok mutlulardı. Ara sıra Kyungsoo'da onlara katılıyordu ama Kai sinirliydi bunlar bir türlü peşlerini bırakmayacaktı . Kyungsoo'yla asla yanlız kalamayacağını hissetti . Tüm bu olanlar Kai'ye hayatın bir şakasıydı . Eve geldiklerinde kapıyı Kai açmıştı . Hepsini içeri alırken mutlu gözükmeye çalıştı .

-Kai ne diyorsun bütün gece oyun mu oynasak ?

-Hıhı , tabi oynayalım ... Kim kimin kıçını daha çok tekmeliyor oyunu oynayalım hatta !

-Sinirli gibisin Kai'cik.

-Bok kafa susucak mısın ?

-Vuahh burası harika değil mi Yeol ? Soo buraya be kadar harcadın ?

-2 film paramın ikisinide ...

-Çok şanslı bir adamsın Kai..

''Biliyorum, ama siz hiç yardımcı olmuyorsunuz'' diye fısıdadı ...

Kyungsoo ve Baekhyun yemek yaptıktan sonra hep birlikte sofraya oturdular . Kai , Kyungsoo'nun yanında oturuyordu . Yine tacizlere başlamıştı . Kyungsoo onun her elini ittiğinde sanki hiç itmemiş gibi el yine kasıklarında geziniyordu . Bu sapıkça bir gezinti değildi . Kai ,Kyungsoo'nun dövmesini okşuyordu. Kyungsoo bunu anladığında gülümseyerek Kai'ye baktı . Kai'de ona karşılık verdi .

Chanyeol ve Baekhyun ayağa kalktılar , eşyalarını almaya başladışar ..

-Hey ne yapıyorsunuz ?

-Ne yapıyormuşuz ?

-Eşyalarınızı topluyorsunuz !

- Ah biz tatil konusunda ciddiydik. Sadece sizide kattık . Evinizi geldik ve gördük . Bizi bırakın artık Yeol'u çok özledim.

Tam o sırada kapı çaldı . Kyungsoo kapıyı açtıpında içeri giren bir adet Taemin girdi . Direk Kai'nin yanında gitti önünde durdu.

''Benimle yattıktan sonra bu bücürle mi yaşamaya başladın Kai ?''

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin