Mesaj 78

1.1K 97 190
                                    

Medyayı gözlerinizle yediniz yemin ediyorum :)♡♡♡

Klip çekimi için Roma'dalardı. Hepsi oldukça gergindi ortamda ... Şuanda olması gereken son yerdelerdi. Sehun ve Kai'nin çekimlerinde ...

Kai , gömleksiz bir şekilde , kot pantolon ve siyah bir botla oturuyordu..

Kyungsoo, Kai'ye o kadar sert bakıyordu ki bu bakışlar onun vücudunu ışın gibi kesiyordu. Kai öpücük atıp , kollarıyla kalp yapıyordu . Ama Kyungsoo yumuşamaktan çok daha uzak bir şekilde sinirleniyordu.

Yönetmen konuştu ''Start''

Kyungsoo kocaman bir sinirle burnundan soluyordu. Kocaman salonda Sehun gelip sevgilisinin kucağına oturacaktı kolay değildi ...

Sehun kapıdan ilerledi . Kameraya seksi bakışlarından birini attı. Daha sonrada ... gidip koltuğun yanında olan kısma oturdu.

Yönetmen durdurdu .

''Sehun böyle değildi ''

Kai kalın sesiyle konuştu.

''Yönetmenim böyle çekecekeniz varım . Ama diğer türlü ise ben oynayamam . Üzgünüm ''

''Bugüm çekimi olan ve hazırlanmış olan varmı ?''

Kris ve Kyungsoo ellerini kaldırdı. Yönetmen biraz düşündü ve konuştu.

''Kris olmaz , iki kazuleti üst üste görmek istemiyorum. Kyungsoo sen, Sehun ve Kris'den daha çok yakışacaksın . Zaten ilk kararım sendin . Suho istediği için Sehun'la değiştirdim.!''

Kyungsoo , Suho'nun ayağını basarak sete girdi. Yönetmen Kyungsoo'nun makyajını ve herşeyini yeniletmişti...

Yarım saat sonra ....

Yönetmen bağırdı.

'' Kyungsoo'nun rolü değişti . Kai sen aynısın değişim yok .''

Kyungsoo büyük, karanlık, hiç pencere olmayan salona, simsiyah parlak zemine ayağındaki siyah rugan ayakkabılarla girdi. Kai yutkundu.

Kyungsoo'nun üstünde hiç bir şey yoktu. Altında deri , dap dar, siyah bir pantolon dışında ... İçeri o kadar karizmatik girmişti ki . Kyungsoo geldiği yöne döndü ve Kai'ye sırtında ki dövmesinin muhteşem görüntüsünü bahşetti.

Kyungsoo aynı yavaşlıkla biraz geri geri yürüdü ve hızlı bir şekilde Kai'nin kucağına oturdu. Kai inlemişti çünkü bu canını acıtmıştı .

Kyungsoo oturduğu an arsızca gülümsemişti. Kai sertleşmişti, altında hissettiği şeye gururla selam verdi ve kendini ona sürttü.

Kyungsoo dönüp Kai'nin kucağına yanlamasına oturdu ve ayaklarını kanepeden aşağı sallandırdı . Kai şimdi onun sağ tarafında kalıyordu.

Kyungsoo yanındaki küçük sehpadan bir fincan aldı . Onu Kai'nin göğsüne yavaşça döktü . Kai baktığında bunun eritilmiş çikolata olduğunu gördü. Şuan Kyungsoo'nun dudaklarına yapışmak ve binbirtürlü fantezi yapmak istiyordu ...

Kyungsoo birden ayağa kalktı ve şarkıda kendi partını söyledi ...

''Yıldızdım gözlerinde , parlaktım yeryüzünde .

Ben bir sırdım , oysa tutamadı beni kendinde.

Şimdi ağlamalısın ben varım kaybettiklerinin içinde ... ''

Ve gözlerinden bir damla yaş parlak parkeye düştü. Salondan çıktı Kyungsoo ....

Yönetmen bağırdı...

''Bu çocuğun oyunculuğu harika , sanki gerçekten ağladı . Sunbae gördün mü ?''

Yeni başkan üzgün bir şekilde Kyungsoo'nun arkasından bakarak kaldı . Diğer grup üyeleri gibi ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin