2 yıl sonra ...-Kyungsoo , eşyalarımız nerede ?
-Hangi eşyalar Jongin ?
-Luhan ve Sehun'un düğünü için olan eşyalarımız.
Jongin etrafta dört dönerek ikili için aldığı güzel hediyeleri toparlamaya çalışıyordu. Kyungmin ile ilişkisini açıkladığı olaydan sonra ki gece Sehun'un , Luhan'ın yatağına ağlayarak girmesi ve ona aşkını itiraf etmesinden sonra son bulmuş . İkili koca bir, iki yılı birlikte geçirmişti. Şimdide bu akşam Luhan'ın ailesinin evinde düğünleri vardı.
.....
Baek ve Yeol'un tuhaf nikahlarından bu yana sadece 20 ay geçmişti ikili gerçekten ilginç bir şekilde , bir teknede denizin ortasında sadece ikisinin ve şahitlerin olduğu şekilde evlendiler . Karaya gelince kıyıda bekleyen misafirlere .''Ne bakıyorsunuz? Ben 6 aylık hamileyim !'' Tepkisini vermişti. Kısacası onlar çılgın BaekYeol'dü. En azından evlenmişlerdi bunada şükür ... Onlarında bir kızı olmuştu Şuan 1,5 yaşında . Adı Sunhye , ciddi anlamda çok şeker bir kız ... Tabi sürekli Haru'nun saçını çekmesi gibi bir problem var...
....
Bu kadar olaydan sonra tabiki hamilelik olayı duyulunca grup resmi bir şekilde dağılmıştı. Suho ise ''Önemli olan hepimizin mutlu olması '' diyerek konuyu kapatmıştı. Ki herkez mutluydu hâlâ hayran toplantıları ve minik konserler veriliyordu. Ama açıkcası şuan Kyungsoo için sevgilisi ve onun yanında ayaklarına sıkıca sarılmış biricik kızı Haru herşeye değerdi .... Ve tek gerçekliği onlardı ... Sesi artık kızına mükemmel ninniler söylüyor, Jongin babası ise kızıyla dans ediyordu ... Buda en büyük sanattı onlar için ...
...........
Xıumin , Chen'in teklifini sonunda geçen ay kabul etmiş ve uzun bir yurt dışı serüveni yaşamaya karar vermişlerdi. Onların ilişkisi tek kelime ile uyumdu . Xıumin makarnaysa, Chen onun yoğurdu olurdu ...
........
Kyungmin'i merak edenler var mı bilmiyorum ama Kris ile evli ... Şaka gibi değil mi ? Kris onunla mecburen evlendi desek inanır mısınız ? İnanmayın çünkü Kris , Kyungmin'e sırıl sıklam aşık oldu . Nasıl oldu derseniz Kyungmin , Kris'e uzun soluklu yaklaşık 6 aylık bir piyano dersi verdi. Ama evde kalmış KYUNGMİN ciddi anlamda çekilmiyordu .Her kez kendi kendine takılınca onu avutmak Kris'e kalmıştı . Ama Kyungmin, Kris'e karşı bir şeyler hissetmeye başlıyınca her şey fazlasıyla karıştı . Ve bir gün dayanamayıp piyano odasında Kyungmin , Kris'i öpüyor ve ' Bom ' Kris karşılık veriyor ...
.......
Jongin ve Kyungsoo iki romantik aşığın nikahından sonra Haru'yu alıp büyük yataklarına uzandılar. Haru minik ellerini Jongin babasının karnının üstüne , bacağını ise Kyungsoo babasının üstüne atmıştı. Jongin tuhaf yatan, yorgun kızına baktı.
-Kyungsoo, bu duruşa bir eli yağda diğer eli balda demezler mi ?
-Ahh Jongin, o zaten ikimizden ortaya çıkan bir şey olduğu için yağ ve bal onun geninde var...
Jongin minikleri uyuyunca , Kyungsoo'nun elinden tutup onu sarı renkli salona götürdü. Lambaları yaktı ve lacivert koltuklara oturttu. Kendiside biricik eşinin yanına oturdu. Kyungsoo kafasını Jongin'in göğsüne koydu. Kyungsoo için onun kalp atışı tam bir senfoniydi.
-Kyungsoo-shii!
-Jongin-shii!
-Pardon ama kayıtlı değilsiniz.
-Ne ?
-Nasıl yani. Sapık filan mısın ?
-Jongin, ne diyorsun Allah aşkına ?
-Evet anladım bir sapık veya beni işletmeye çalışan birisin.
-Oha .
-Bak antremandan geldim ve yorgunum uğraşamayacağım.
-Vuahhh -_-
- Sanane yahu sanane !
-Peki sinirlenme numaranı bir duvardan aldım .
- Bir duvardan mı ?
- Evet öyle . Adın ne ?
-Saçmalama ne duvarı benimle kafa bulma engelliyorum seni.
Jongin doğrularak kalktı ve kısa olanı ayağa kaldırdı . Daha sonra masanın üstüne çıkartıp kamerayı açtı ve video tuşuna bastı.
-Buraya konuş Kyungsoo!
-Ahh demek video ! Yoksa yine mi yaramazlık yapacağız ?
-Hayır ,hayır bu sefer değil. ... En son ben seni engellemiştim burada kalmıştık ...
-Sen beni engelleyemezsin çocuğumun babası Kim Jongin!
- Engellemek mi ? Ben ömrümdeki en güzel iletimi bugün almıştım Kim Kyungsoo....
-Neymiş o ileti ?
- 3 yıl 2 ay önce telefonumun ekranına gelen , ömrümü değiştiren , Haru'mu kollarıma veren , beni sarhoş eden ve sırıl sıklam aşık eden koca ileti : Mesajın var!
Jongin, kamerayı kapattı ve kırmızı aşk dolu dudaklara şehvetli bir öpücük kondurdu . Kyungsoo masumlukla sordu.
-Şimdi yaramazlık yapamaz mıyız ?
- Seninle her zaman ve her yerde herşeye varım sevgilim ...
######
Erken , süpriz ve bâyâ bi şok oldu değil mi? Biliyorum ama yalan söylemek istemiyorum. Mesajın var ! ' ı gerçekten bayılarak yazdım . Ama bende ki ömrünü doldurdu. Sizde bazen hissedersiniz bir şeyler vardır ve artık bitmesi gereklidir . Benim içinde öyle oldu . Umarım anlayışla karşılarsınız ... Sizi çok ama çok seviyorum.... Kendinize çok iyi bakın ... 💙
İsmini sayamıyacağım , mükemmel olan bir sürü destekleyen insan için teşekkür ederim. Gerçekten size minnettarım . Biriniz bile beni beğenseniz bana yeterli çünkü ben hepinizi ayrı ayrı çok seviyorum 💋
*Birde çok yakında başka bir hikaye yazmayı planlıyorum . Yapmanız gereken şeyi biliyorsunuz 😙*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfic•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16