Mesaj 64

1.2K 114 64
                                    

Kai tüm gece uyumadığı için kahvaltıdan sonra yataklarına gidip birazcık şekerleme yaptı . Kyungsoo ise kahvaltıyı toparlayıp , etrafı temizledi . İçi içine sığmıyordu sevdiği adamlaydı . Bundan daha huzurlu bir an yoktu . Eline bir elma alıp büyük ekran televizyonun önündeki L koltuğa geçti ve oturdu . Kanalları gezmeye başladı . Saçma sapan bir program açıp , elmasını kemirmeye devam etti.

Birkaç dakika sonra Kai üstünde sadece siyah boxer ve beyaz atletle içeri girdi. Kyungsoo hâlâ bu duruma alışamamıştı. Elma yemeyi bıraktı ve Kai'nin gelip bacaklarının üstüne kafasını koyup koltukta uzanmasını izledi. Kai , Kyungsoo'nun elindeki elmayıda alıp yemeye başladı . Kyungsoo taşlaşmış gibi duruyordu.

-Hadi ama bu şaşkın , utangaç adam bana sexting yapan adamla aynı şahıs olamazsın değil mi ?

Kıkırdayarak söyledi bunu Kai . Kyungsoo daha çok utandı . Sinirlendi çünkü Kai hâlâ bu konuda ona laf sokuyordu . Ayağa kalktı hızlıca mutfağa giderken birden havalandı. Kai , Kyungsoo'yu itfateci gibi omzuna almıştı. Kyungsoo hâlâ çok utanıyordu.

-İndir beni Kai !

-Nasıl istersen meleğim !

Kyungsoo ayaklarının yere değmesini beklerken yumuşacık yataklarında bulmuştu kendini ... Kai üstüne eğilmiş onu izliyordu ve yavaşça eğilerek meyveli ve naneli dudaklar birbirine karıştı . Kai, Kyungsoo'yu o kadar kibar öpüyordu Kyungsoo artık Kai'ye yüzbin kat daha aşıktı. Kai , onu istiyordu ama en çok ruhunu istiyordu ... Onların ilişkisi gel sevişelim değildi , onlar her şeyiyle bir olmuşlardı. Bu görüntü Kyungsoo'nun içini kıpır kıpır yapıyordu. Ama biraz da Kai utansa fena olmazdı değil mi ? Kyungsoo istemeyerek dudaklardan ayrıldı.

-Kai demek , yurdunda kalan dövmeli bir çocuktan etkileniyordun . Demek onu tüm gün istedin ? O üstünü senin yanında giydiğinde tüm gün ereksiyonlu halinle gezdin öyle mi ?

-Beni utandıramazsın meleğim ! Çünkü hala seni deli gibi istiyorum.

Kai gülümsedi ve Kyungsoo'nun kasıklarına eğildi . Tişörtünü biraz yukara göbeğine kadar sıyırdı .

☆JongSoo☆

Dövme parlıyordu . Kai iyice keyiflenmişti . Bu dövmeyi ömrünün sonuna kadar öpebilirdi .

-Bu dövmeyi nasıl saklıyordun Kyungsoo?

-Kapalı kıyafetler, yüksek bel pantolanlar ...

-Tanrım! Bizi bu şekilde vücudunda taşımana bayılıyorum ...

Kai , eğilip Kyungsoo'nun kasıklarımdaki dövmeyi öpmeye başladı . Kyungsoo kasılmaya başlamıştı kafasını geriye atıp yastığa bastırdı. Kai ustalıkla dövmeyi başından sonuna yaladı . Daha sonra ısırmaya ve daha sert öpmeye başladı . Kyungsoo gülümsedi, Kai isimlerinin yanına hickey bırakmaya çalışıyordu . Ama Kai olayı büyüttü ve Kyungsoo'nun eşofmanını indirmeye başladı. Seri bir hareketle Kyungsoo boxerla kalmıştı . Kai tekrar boxera yöneldi .

Sonunda olacaktı ...

Tabi Kai'nin çalan telefonu olmasaydı .

Suho'dan mesaj gelmişti .

''Sanırım Kyungsoo ve sen spordasın yeni bir açılış varmış oraya gitmemiz gerek . Gelin ve kahvaltı hazırlayın .''

Kai sinirle telefonu masaya koydu. Ve kendini Kyungsoo'nun üstüne bıraktı . Kyungsoo'nun boynuna kafasını gömmüşken bağırdı ... Bu bağırış Kyungsoo'yu yerinden zıplattı ama daha sonra kahkahalara boğdu ...

''Siktiğim açılış asıl burdaydı bu yatakta yatıyor hâlâ beni bekliyor , ben asıl kahvaltımı şuanda yapıyordum . Bok yiyin ... Şu boxerı artık çıkarmak istiyorum bırakın bizi artık!''

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin