Do : Beni kucaklar mısın ?Jongin : Ne ? Neden ?
Do :Senin güzel ve büyük penisini içime almak istiyorum.
Jongin : Aman Tanrım bana ondan yapıyorsun .
Do : Beni kucağına aldın mı ?
Jongin: Senin minik bedenini zıplatarak kucağıma aldım bebeğim .
Do : Senin kalçalarını sıkı sıkı ayaklarımla sarıyorum . Kulağının arkasındaki yumuşaklığa dilimle şekiller çiziyorum. Sertliğimi hisset Jongin-Ahh şuanda sertliğimi senin kasıklarına sürtüyorum .
Jongin :Tanrım Do , sen bu işi biliyorsun . Bana bütün yeteneklerini göster.
Do : Beni götürüp arkamızdaki yatağa yatırıp üstüme çıkıyorsun .
Jongin : İçini doldurmak istiyorum. Tüm sıklığını hissetmek istiyorum. Üstündeki pantolonu hızlıca çıkartıyorum.
Do : Bende seninkileri çıkartıyorum . Daha sonra da boxerımı aşağı çekiyorum . Sana baktığımda benden daha önce çıkardığını görüyorum . Fazla isteklisin Jongin-niee ...
Jongin: Seni genişletmemi ve hazırlamamı ister misin ?
Do :Hayır seni içinde istiyorum .
Jongin : O zaman konumumu alıp penisimin ucunu yavaşça içine yolluyorum. Gerçekten çok sıkısın ...
Do :Bu benim ilkim Jongin-niee lütfen bana kibar davran .
Jongin : Her zaman bebeğim artık tamamen içindeyim . Gitgellerime başladım .
Do :O kadar hızlısın ki şimdi yatağı kırıcaz Jongin-niee. ..
Jongin: Do-yahh Tanrım seni istiyorum.
Do :Seninim içime gel lütfen !
Jongin :Tanrım geliyorum bebeğim. ..
Do : Ben zaten çoktan boşaldım seni bekliyordum :)
Jongin :Tanrım bu harikaydı .
Do : Evet benim içinde deneme oldu .
Jongin :Neden ?
Do : Takımlar hala sağlam mı ? Uçuş serbest mi diye bakmam gerekiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16