Ben :Küstün mü ?
Do : Neden küseyim ?
Ben :Dün sana biraz sert çıktım sanırım .
Do : Ne istiyorsan onu yap .
Ben :Hadi ama lütfen .
Do : Bak seni moron senin etkilenmediğim bir şey yaptım . Bir daha asla böyle olmayacak .
Ben : Bak bu kadar sinirlenme .
Do : Her neyse kapat bu konuyu .
Ben : Dönenin şekli ne ?
Do : Neden ki ?
Ben : Merak ettim .
Do :Bende bunu sana söyleyemem merak et.
Ben : Hadi ama !
Do : Görüşürüz Jong-Jong
Kyungsoo , Jongin'in merakını sevmişti ama ona asla söylemeyecekti . Hava aşırı sıcaktı ve bu oda fazla küçüktü . Kyungsoo yatağında doğruldu ve tek hamleyle üstündeki Tsörtü çıkartıp yatağın ucuna fırlattı ve tekrar yatağına uzandı.
Kai ise o sırada Taemin'le gittiği dans provasından geliyordu . Do'ya ayıp etmişti farkındaydı ama ne yapabilirdi ki yaklaşık 3 aydır hiç erekte olmamış birisini tekrar canlandırmıştı. Üstelik sadece mesajlarıyla bunu yapmıştı . Ona bunu söylemeyi gururuna yedirememişti. Arabalarından inip yurda girdiler. Taemin'le görüşüp ayrılmış kendi yurduna girmişti. Odasına girdiğinde kendi yatağında yatanı gördü . Sırtında kocaman bir kanat fügürü vardı . O kadar güzeldi ki bembeyaz vücudun üstündeki siyah desenler kıvrımlarına mükemmel uymuştu. Kai emin olamadı ve yüzüne bakmaya çalıştı . Gördüğü Kyungsoo'ydu . Bu kadar güzel vücudu neden sakladığını merak ediyordu . Çünkü bildiği kadarıyla özellikle stilistlerine kapalı kıyafetler istediğini ve bu konuda çok ısrar ettiğini duymuştu. Kai ,Kyungsoo'dan fazla etkilenmişti . Boğazında ki yumruyu indirdi . Sadece küçük beyaz tenli bir çocuktu ha , dövmesi güzeldi o kadar . Yoksa Taemin veya bir Sehun gibi değildi kısa , tıfıl , minicik .. .( Bi keren KaiSoo tektir. Ve Soo bitanedir ...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16