Jongin öpücük kondurduğu beyaz enseyi artık ısırmaya başlamıştı. Kyungsoo acı ve şehvetle inledi.
Jongin gülümseyerek dişlerin yanına dil darbeleride bırakmaya başlamıştı. Biraz doğrularak üstlerindeki yorganı aşağıya attı. Şimdi gözlerinin önündeki kocaman siyah kanatları izledi . Kyungsoo mutlulukla gülümsedi. Jongin sevgilisinin sadece boxer giymesine sevindi çünkü manzara harikaydı . Jongin tekrar eğildi dilini çıkardı ve Kyungsoo'nun kanatlarının tam ortasına , omurgasının üstüne değdirdi. Kyungsoo huylandığı için kafasını yastığa bastırıp kahkaha attı. Jongin aşağıya doğru onun tüm omurgasına ıslak bir yol bıraktı.
Bel kısmına gelince iki küçük gamzede yoğunlaştı dili ... İki derin çukurluğa dilini sürtüyor , Kyungsoo'dan zevk inlemesi duyuyordu. Kyungsoo zevkten küçüğünü yatağa bastırıp geri poposunu havaya kaldırıyordu. Jongin bu görüntüyle daha çok tahrik oldu . Kyungsoo'nun boxerının lastiklerinden çekerek aşağı bacaklarından çıkardı.
Kendiside doğrularak kendi tşörtünü ve pantolunu hızla çıkardı. Kyungsoo hâlâ kendi küçüğünü yatağa bastırıyordu. Jongin gülümsedi Kyungsoo'nun üstüne çıktı ama kollarıyla kendini havada tutarak ağırlığını Soo'nun üstüne vermedi. Jongin kollarını küçüğünün beline yerleştirdi ve beyaz güzel popoyu havaya kaldırdı . Bu haraketle Kyungsoo'nun yüzü yastığına gömülmüştü.
-Ben-i hazır-lama Jong-Jong !
Jongin, sevgilisinin arsızlığına gülümsedi ve istediğini yaptı. Komidinden biraz lube alıp boxerını aşağı indirdi , ereksiyon halindeki penisine yedirdi ve birazda sevgilisinin deliğine sürdü. Kendini konumlandırdı penisinin başı , küçüğün deliğine değdiğinde Kyungsoo heyecanla titredi. Jongin yavaşça tüm uzunluğunu sevdiği adamın derinliklerine yolladı ve hepsini içine aldığında arkadan Kyungsoo'nun yüzüne yaklaştı ve kulak memesini emmeye başladı. Kyungsoo ise yüzünü iyice yana döndü ve sevgilisinin dudaklarının arasına kendi dilini yolladı. Jongin hızla kendini Kyungsoo'ya itiyor hemde sıcacık mağarasını keşfediyordu. Jongin'in vuruşları hızladığında Kyungsoo aşık olduğu dudaklardan ayrılıp arsızca inlemeye başladı .
-Jo-ngin , seni içi-mdeyken çok se-viyorum .
-Yani için-de değil-ken sevmiyor mu-sun ?
-Se-ni her tarafa girerken , çıkar-ken -dururken seviyorum.
Jongin duydukları ile kahkaha attı. Küçük beyaz kalçalara baktığında görüntüyle daha çok sertleşti. Her vuruşuyla sevgilisinin kalçaları kendi kasıklar ve vücudu arasında titreyip sallanıyordu. Jongin zevkle başını geriye atıp , gözlerini kapattı.
-Tanrım! Ky-ungsoo , har-ika hissettiriyorsun ...
-Ahh ora-yaaa .... Evet Jonginnieee ....
-Kyungsoo seni seviyorum...
-Bende seni sev-gilim ... Ahh geliyorum. ..
Kyungsoo güzel yatak örtülerini çoktan kendi sıvısıyla kirletmişti. Jongin ise hala iyiydi ... Bir kaç gelip gitmeden sonra Kyungsoo, Jongin'in penisinden kurtuldu . Jongin şaşkınca yatakta dizlerinin üstünde dikilmiş ve ereksiyon halindeki penisiyle kalmıştı. Kyungsoo yaklaşıp Jongin'in dudağını kendi dudaklarının arasına aldı . Jongin öpücüğü derinleştirip dilini küçüğünün ağzına sokacakken Kyungsoo geri çekildi . Ve pis pis Jongin'e baktı...
-Sevgilim hadi gel ... Hâlâ rahatlayamadım bak ona ...
Kyungsoo yutkunup zorda olsa Jongin'in miniğinden gözlerini alıp yüzüne tekrar baktı ve gülümsedi .
- Karşında mastürbasyon yapıcam sen ise bana ve kendine dokunmayacaksın ! Buda senin Taemin'in dizinde yattığın için cezan olacak !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16