Başkanı götürünce grubun bütün üyeleri içeri girdi. Kris gözleri dolu şekilde gömlek düğmelerini ilikliyordu. Kai üstündeki hırkasını çıkartıp Kris'in omuzlarına örttü . Suho ise düğmelerini iliklemesine yardımcı oldu...
Lay olayın şokunu atlatamamıştı hâlâ ağlıyordu . Daha sonra hepsi aynı anda birbirlerine sarıldılar. Hepsinde ki korku yerini rahatlamaya bırakmıştı. Birbirlerini bıraktıklarında artık hepsi ağlıyordu.
Suho :Ne zamandır bu olay oluyor ?
Kris : Normalde hiç taciz etmezdi sadece omzuma, bacaklarıma dokunurdu .
Xıumin: Tanrım , Kris bize anlatmalıydın !
Kris : Korktum ! Sizinle , ailemle tehdit ediyordu .
Kyungsoo :Bizi satmadığın için teşekkür ederiz. Gerçi hiç bir şey bilmiyordun ki ...
Kris:Ah ... Sen ve Kai'nin sevgili olduğunu mu , bir ev aldığınızı mı ? Yeol ve Baek'in sevgili olduğunu mu ?Ve hâlâ sevişemediklerini mi ?, Lay ve Suho'nun evlenmek istediğine mi ? Ama Lay'in sevgiliyken birbirlerini daha seksi bulduğunu mu ? Chen'in sürekli Xıumin'e çıkma teklif ettiğini ve sürekli birbirlerine dokunduklarını mı ? Sehun'un yemeklerle aşk yaşadığını öküz gibi yediğini sonra saatlerce spor yaptığını mı ?
Sehun :Hay bin uçan tavuk !
Kai : Maşallah hepimizi iyi takip etmişsin ...
Kris : Kai bu arada... Sen ve Kyungsoo dün çok ses çıkardınız ! Kyungsoo üstte olma konusunda fazla yetenekli olduğunu düşünmüyorum. Bi daha sen üstte olma ... Ve Kai .. fazla inliyorsun aynı kız gibi ...
Kai : Ne kadarda girişim ruhlu bir göt lalesi ...!!!
Lay : En büyük soru bende ... Kai ve Soo sevgili mi ? Ve ev mi tutmuşlar ?
Yeol ,Baek ve Kris hariç hepsi ikilinin üstüne yürümeye başladılar ... Birden Kai bağırdı.
-Üzerime gelmeyin ikimizde hamileyiz !
Suho çemkirmeye başladı ...
-Yemedik pikaçu, siz ikinize 1 ay sevişmek yasak !
Kai :
-Şaka mı bu ? 1 ay mı ? Ölürüm ben ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16