Kai üzerindeki yorgunlukla gözlerini açtı . Yatağında yan dönmüş duvara bakarak yatıyordu. Çıplaktı üstündeki çarşafın dokusunu hissedebiliyordu.Hava aydınlıktı ama burası Kyungsoo ve kendi eviydi. Birden gözleri doldu. Bayıldıktan sonra buraya getirdiler sanırım diye düşündü. Çıplak bir şekilde yataktan ayağa kalktı ve salona gitti. Neden salonun ortasında kıyafer var? diye düşündü . Ama şuanda kafası bir milyondu. Kim bilir gece neler neler olmuştu. Yerdeki telefonunu aldı Baek'i aradı.
- Ahh ,N-e var Kai?
-Sinirli misin bana ?
-Kai n-e diyorsun , AHH t-elefonu kapatır mısın ?
-O iyi değil mi ? Sesin tuhaf geliyor .
-Yah ! Ahh KAPAT ŞU Sİ-KTİĞİM TELEFONU ! MEŞGULÜM Ahh!
Telefonu kapattı ve söylendi.
''Piç benim sevgilim orda hastayken sen sabah seksi mi yapıyorsun? ''
Üstünü giyip hastaneye gitmek için odasına gitti. Sevgilisini çok özlemişti . Sanki hâlâ kokusu üstündeydi. Odaya girip yatağa baktığında şaşırdı.
''Neden çarşafın altında bir şey varmış gibi ?''
Yatağın yanına gelip çarşafı açtığında çıplak yatan melek dövmeli, güzel sevgilisini gördü . Kai'nin aşık olduğu sesle konuştu.
''Şu sikik çarşafı ört üşüdüm !''
''Aman Tanrım çıldırdırıyorum . Sen sevgilimin hayaleti misin ?''
''Tanrım Kai ! Üstümü ört sıçıcam şimdi ağzına ...''
'' Yah hayalet! Sevgilimin bedenine geri dön . Onun sana ihtiyacı var !''
Kyungsoo çıplak gövdesi , yeni uyandığı belli olan saçları, boynundaki hickeyleri , kıpkırmızı dudakları , çatılmış kaşları , şişmiş gözleri ile karşı karşısındaydı.
''YAH! KAİ YAPTIKLARIM İÇİN İNTİKAM MI ALIYORSUN, ÜSTÜMÜ ÖRT DEDİK . KIÇIM DONDU . !''
Kai yere yığılırken ağzından çıkanlar şunlardı .
'' Tanrım sevgilimin hayaleti bana musallat oldu !''
Yazardan Big Fake !!! Bugün bir bölüm daha atcam anlamayanlar için pekişsin diye ... Bayan bayan ... Seviyorum siziii
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16