Mesaj 102

505 36 0
                                    

Kai , Kyungsoo gidince yurda geri döndü. Baekhyun hafif şişmiş göbeğiyle Jongin'in önüne dikilmiş bir eli belinde hesap sormaya hazırlanıyordu.

-Neden peşinden gitmedin Jongin?

-Şuan çok sinirli kavga etmekten başka bir şey yapmayız .

- Taemin'in yurdunda neler oldu?

-Şey ben Taemin'in bacağının üstüne kafamı koymuştum.

-Senin kafana sıçıyim Jongin. Neden böyle bir şey yaptın ?

-Bak ağlıyordum oda dizini patpatladı bende kafamı 2 dakikalığına yasladım.

-İyikide dizini patpatlamış. Başka bir yeri olsa oralarada yatardın herhalde.

-Hepsi Sehun yüzünden o bana Taemin'in yanına git dedi.

-Benim ne suçum var şimdi saman beyin!

Kai o gece hiç uyumadı . Aklına Kyungsoo'nun getirdiği kekler geldi. Saatin geç olmasını umursamadı.Hemen Taemin'lerin yurduna çıktı . Jonghyun'un evde olduğuna emin olduktan sonra kekleri alıp kendi yurduna girdi. Kutuyu mutfakta masanın üstüne koyup açtığında kekler ne kadar savaş enkazı gibi dursada Jongin bir tanesini eline aldı. Üzerinde ki notu alıp masaya koydu. Kekten bir ısırık aldığında gözlerinden yaş süzülmeye başlamıştı ... Notları tek tek okumaya başladı ...

Benim güzel sevgilim sana kızgınım ama en çokta aşığım ...

Sinemada karşılaşmamız ... Çok eğlenceliydi. Tabi beni orda burakmasaydın daha iyi olurdu...

İlk gecemizi hatırlıyor musun? Seni çok Seviyorum Kim Jongin...

Seni görmeden yapamıyorum, sesini bile özledim...

Bana dokunuşlarını özledim ...

Kokunu ve gülümsemeni görmek istiyorum....

Her gün Baekhyun'u arayıp seni soruyorum.

Beni özledin değil mi ? Ben seni çok özledim...

Artık kalbim kırık değil . Dün bir şey öğrendim ...

Seninle evlendiğim için çok şanslıyım ...

Sen ona çok iyi bir baba olacaksın ... İstediğin oldu hamileyim sevgilim 💞 ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin