Kyungsoo tekrar üstüne tşörtünü giydi. Jongin'in dudaklarının üstüne küçük bir öpücük kondurdu.
-Jongin-shii ben , senden fazlasıyla intikam almak istiyorum ama halim kalmadı , çok yorgunum ... Karnım ağrıdı uyuyalım mı ?
Kyungsoo yatakta tatlılıkla konuştuğunda Jongin gülümsedi. Sabahın ilk ışıkları miniğinin yüzünü aydınlatıyordu. Jongin sevdiği adama her türlü aşıktı işte ...
Jongin, Kyungsoo'yu ayağa kaldırdı. Yatak örtülerini hızla değiştirdi ve kirlileri makinaya attı . Daha sonra sevgilisini kucaklayıp banyoya götürdü. Üstünü çıkardı ve küvete oturtturtu. Tıkaçla küvetin giderini kapatıp , suyu açtı ve sıcaklığını ayarladı. Daha sonra Kyungsoo'nun arkasına geçip minik sevgilisini göğsüne yasladı .
-Jongin, sence bebek kız mı olur ? Yoksa erkek mi ?
-Bizden pek hayırlı bir şey çıkmayacağı kesin bebeğim ...
İkiside kahkaha attı. Kyungsoo birden Jongin'in tam karşısına geçti . Artık dolmuş olan küvetin taşmaması için Jongin'in arkasına bulunan musluktan suyu kapatmak için sevgilisine doğru eğildi. Omzundaki soğukluktan Jongin'in derin nefes aldığını anlıyordu. Kyungsoo sevgilisine iyice yaklaştı ve dudaklarına kendi dudaklarını kapattı. Bacaklarını sevdiği adamın iki yanına koydu ve kucağına oturdu. Jongin gülümseyerek konuştu.
-Hani bana ceza verecektin ?
-Ben kendim için şuan yaptığımı yapıyorum ...
Jongin, Kyungsoo'nun küçüğünü bulup tuttuğunda Kyungsoo inleyerek kafasını geriye attı. Jongin dudaklarını sevgilisinin boynuna değdirerek aşağıya doğru indi ve tam kalbinin üstünde durdu orayada bir öpücük kondurup kaldı . Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı. Kalbine bakarak konuşuyordu.
-Kyungsoo-shii daha tam serleşmemişsin bile ... Beni affetmeni burası daha çok istiyor sanırım.
Kyungsoo'nun hızlı atan kalbinin üstüne bir öpücük daha kondurdu. Kyungsoo gülümsedi ... Sevgilisinin yüzüne eğilerek dudaklarını birleştirdi.
Jongin öpücük daha tutkulu olduğu an hızlı bir hareketle Kyungsoo'nun içine girdi. Kyungsoo'da zaten köpük olan suda fazla acı çekmemişti.
-Ahh Jongin , küçüğünü sevmesem ona çoktan veda etmiştin !!!
Jongin kahkaha attı . Tekrar aşık olduğu dudakla birleşti.Hızlıca hem öpüyor , hemde git gellerini mükemmel bir şekilde gerçekleştiriyordu. Suyun yere taşmaması için yavaşladı. Çünkü Kyungsoo banyodan çıkınca sudan kayıp düşmesini filan istemiyordu.
-Jo-ngin geliyorum !!
-Gel bebeğim ...
Kyungsoo ve Jongin aynı anda gelmişlerdi. Kyungsoo suyun içine bırakırken Jongin, Kyungsoo'nun içinde kaybolmuştu. Klozet tıkacını çıkardıktan sonra suyun temizini doldurdu. Sevdiği adamın ıslak dövmelerine bakmamaya çalışarak güzelce yıkandılar ... Kyungsoo biraz dinlenmek için Jongin'in göğsüne tekrar yattı . Yine aynı romantik ortamdı ...
Tabi açılan banyo kapısı olmasaydı ...
Veya içeri giren kişinin çığlık atması ...
Veya Kyungsoo utançla ne yapacağını şaşırmasaydı ...
Basılmaları onların kaderiydi ama bu sefer birazcık sıçmışlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfic•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16