Mesaj 7

1.6K 156 28
                                    


Lütfen kütüphanesinde olanlar okumadan hikayeyi kütüphaneden çıkarıp tekrar eklesinler :) Teşekkür ederim. ..

Kyungsoo sinirlenmiş bir şekilde odasında çıktı . Nasıl ve neden sinirlendiğini hiç bilmiyordu ama yinede kendini fazla gergin hissediyordu. Aşağı indi ve dolabı açtı. İçinden 2 paket muzlu süt çıkardı ve koca bir bardağa boşalttı . Evde kimse yoktu , zaten bugün Kyungsoo'nun programıda yoktu . Koca bardağı alıp televizyon izlemek için aşağı kata salona indi. Bardağı ortadi büyük masaya koydu . Ve kendini L şekilde ki koltuğa güm diye attı.

Televizyonu açtığında Suho hyung ve Lay hyung'u gördü . Bir programdalardı . Sanırım bir gezi programıydı . Gerçekten bu ikisi harika gözüküyorlardı. 1 saat kadar programı izledi ve Chanyeol'u aradı .

-Yahh Chanyeol-Ahh nerde kaldınız ?

-Geliyoruz Soo , Sehun'un karnı acıkmış nerdeyse bitti yemekler geliyoruz.

- Bende istiyorum.

-Ne istiyosun ?

-Her şeyden ne istiyorsanız , siz ne yediyseniz.

-Tamam , tamam olur.

Kyungsoo telefonu kapatıp, odasına çıktı . Üst katta ki ranzaya çıkarken yerdeki bir şeyin üstüne bastı . Bu bir telefondu ama eskiydi .

'Bunu kim kullanıyor ki ?' Diye geçirdi içinden . Telefon kapalıydı yan tarafından telefonu açtı logolar geçince açmaya çalıştı ama o kadar şifre vardı ki hiç bir şey anlaşılmıyordu. Oda alıp kendi ranzasının üstüne attı . Biraz müzik dinledikten sonra biraz içi geçmiş gibi oldu . Ama onu dürten parmaklar buna engel oldu .

-Chanyeol-Ahh ödümü kopardın .

-Manda gibi yatıyorsun aşağı gel.

-Peki tamam.

Chanyeol odadan çıktıktan sonra Kyungsoo, telefonunu ve bulduğu telefonu cabine attı . Aşağı indi . Chanyeol ve Sehun oturmuş bir şeyler yiyordu .

-Siz hâlâ mı yiyorsunuz? Sizin yüzünüzden ülke et sıkıntısı çekiyor.

-Sen sanki yemiyorsun .

-Sizin kadar değil.

Kyungsoo'da yerde oturup sehpanın önündekiyemeklerin hepsini midesine gönderdi . Kapı açıldığında üçüde kapıya döndü . Gelenle birlikte Kyungsoo yukarı çıktı .

-Şey acaba bu senin mi ? Yani burda Chanyeol, sen ve ben kalıyoruz . Chanyeol'un değil eminim .

-Onu nerde buldun? Neden sende konuş Kyungsoo. Bir daha ona dokunma o benim.

Resmen kükremişti . Kyungsoo korksada sesini titretmeden konuşmaya çalıştı .

- Üzgünüm Kai hyung .

Neler olucağını çok merak ediyorum !

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin