Mesaj 92

555 43 5
                                    

Yine muhteşem üçlümüz Kai, Kyungsoo ve Baekhyun gecenin bi vaktinde toplanmış odada oturuyorlardı. Baekhyun'un yoğun ısrarıyla Kai tekrar Chanyeol 'e mesaj atmıştı. Kai günlerdir Baekhyun yüzünden Chanyeol'e saçma sapan mesajlar atıyordu.

Chanyeol - Kai

Kai : Yoda uyudun mu ?

Yoda :Evet , sen .

Kai :Bende uyuyorum.

Yoda : Tm ii gcelr.

......

Kai : Bu aralar Baekle aranız nasıl ?

Yoda : Neden sordun?

Kai : Hiç sordum karnı ağrıyormuşta .

Yoda : Sanene benim sevgilimin karnından.

............

Kai : Mesela sevdiğin insan kilo alsa ...

Yoda : Baekkie gayet formunda ...

Kai : Mesela dedik canım.

Yoda : Of Kai , neden böyle tuhaf şeyler soruyorsun ?

...........

Kai :Sevgili Yeol,hiç evlenmeyi düşündün mü ?

Yoda : Tabi ki her gün bunun hayalini kuruyorum. Acaba ne zaman evlenicem diye ...

Kai : -_- ...T_T Üzdün ...

.........

Kai , Kyungsoo kişisi, Baekhyun Chayeol kişisini *, Vurdu gol oldu ...Bravo Chanyeol 👏 grubuna eklendi ..

Yoda :Bu grupta ne ?

Kyungsoo : Düşün ,Chanyeol... Baekhyun'u kendini....

Yoda :Anlayamıyorum....

Kai: En son ne zaman birlikte oldunuz?

Yoda : Höst ulan !

Kai: Söyle !!!

Yoda :Siz tatildeyken ...

Kyungsoo: Neden o kadar uzun süre geçmesine rağmen daha hiç yapmadınız ?

Kai:Bizde pek farklı değiliz yani Kyungsoo.... Bende istiyorum.

Kyungsoo:Bi sus Kai 'ya...

Yoda : İstemediğini hassas olduğunu söyledi.

Kai:Tuhafına giden davranışları var mıydı ?

Yoda : Kıçını sürekli bana sürtüyor , kusuyor , habire yiyor , sürekli ön sevişme yapıyoruz ama beni sik gibi ortada bırakıyor , aaa bide benim miniğimi sürekli ısırıyor.

Kai:Şuanda Kyungsoo'ya daha çok aşık oldum . Çok daha felaketleri varmış .

Baekhyun: Neden bunu yapıyorsunuz söylemeyin...

Kyungsoo : Dinle Yoda , siz birşeyler yapmışsınız.

Yoda : Sanki siz yapmadınız .

Kai :Hayır ama sen tam olarak yapmışsın ... Şöyle ki ... Chanyeol atak yapıyor... Atışını gerçekleştiriyor Yeol bugün formunda veeee Mükemmel atış , sperm koşuyor, koşuyor ve sperm kalede... Chanyeol hayatının altın golünü attı.

Yoda :Bir sik anladıysam ne olayım.

Baekhyun :Hami-leyim.

Yoda :Hami'yle misin ?

Kai :Ben vazgeçtim boşver . Çocuğu doğurma içinde kalsın . Zekasından korkuyorum Baekkie ...

Yoda : Aman Tanrım hamile misin ?

Kyungsoo :Beklenen jeton ... düştü sonunda..

Yoda :Nerdesin Baekhyun?

Baekhyun : Benimle son günlerde hiç ilgilenmedin Yeol . Annemlerin yanına gidiyorum uçağa binicem birazdan ... Tabi bunu da bilmiyorsun ...

Yoda :Dinle Baek ...

Kyungsoo :Ne kadar da sik beyinlisin Chanyeol! Koş ve yetiş bu yüzden şimdi söyledik .

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin