Mesaj 13

1.3K 136 37
                                    

Do :Yah ne yapıyorsun?

Ben :Uzanıyorum sen ?

Do : Film izliyorum ama biraz şey oldum .

Ben :Biraz ne oldun ?

Do : Anla işte.

Ben : Nasıl anlarım Tanrı Aşkına !

Do : Peki . Ben porno izledim .

Ben : İlk kez izlemiş gibi tepki verme .

Do :Hayır ama - senin deyimin ile - benim ki uçuşa geçti .

Ben : Bana hava mı atıyorsun ?

Do : Hayır sadece bir şey denemek istiyorum .

Ben : Nasıl bir şey .

Do : Beni şuanda kasıklarının üstünde otururken hissetmeni istiyorum. Arasıra yüzüne eğiliyorum ön perçemlerim anlına doğru yığılıyor .

Ben : Dalga geçiyorsun .

Do :Sen uzanıyorsun , Bende küçük kıçımı sana iyice bastırıp inlemene neden oluyorum. Sonra kıçıma küçük bir şaplak atıyorsun .

Ben : Aman Tanrım sen ciddisin !

Do :Seni cezalandırmak adına ellerini kafanın altında birleştiriyorum . Tekrar kalçamı senin erekte olmaya yakın küçük uçağına bastırıyorum. Etrafta bizi duyacak insanlar var ve sessiz olmaya çalışıyoruz . Sen tsörtümü biraz sıyırıyorsun sırtımdan böbreğime doğru uzanan dövmemi görüyorsun dilini sana yakın şekillerin üstünde gezdiriyorsun .

Ben : Tanrım Do !

Do : Ben ise aşağı iniyorum ve fermuarını açıyorum ve miniğini dışarı çıkartıyorum . Artık tamamen dolmuş gibisin küçük uçağına öpücük konduruyorum bu seni fazlasıyla titretiyor. Onu ağzıma almak istiyorum . Bana izin veriyor musun ?

Ben :Bak dinle

Do : İzin alamadıysan zorla yaparım deyip . Ucunun üstünde dilimi küçük halkalar şeklinde gezdiriyorum . Onu ağzıma alıyorum . Fazlasıyla sıcak , ellerim kalınlaşmış damarların üstünde geziniyor . Fazla büyüksün , hepsini alamıyacağımı düşünüyorum . Geri kalan kısmına ellerimi sarıyorum .

Ben : Kes şunu !

Do : Hiç bir şey hissetmedin mi ?

Ben : Tabikide hayır.

Kyungsoo sinir ile kendi küçüğünü bırakıp ellerini yıkayıp banyodan çıktı . Zaten nerdeyse boşalmıştı . Nasıl hiç etkilenmezdi ? Bu utanç vericiydi. Ayaklarını sürüye sürüye salona indi ve koltuğa oturdu . Chanyeol ve Sehun kahkaha atarak Kyungsoo'nun yanına oturdular. Sehun gülmekten dolan gözleriyle konuştu .

''Kai hyung kendini aşmış Soo , İçerde kendini tatmin ettiğine eminim Ve ne .. Ne diyordu Yeol .''

''AHH EVET , daha hızlı ''

İkisi gülerken Kyungsoo hiç onaylamadı ve kafasını iki yana sallamakla yetindi .

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin