Kai işini bitirip tüm hazırlığını yaptı . Bugün sapığı , arkadaşı , sexting kankası ile ilk kez buluşacaktı . O gün , bu gündü neden kabul ettiğini ve hangi cesaretle kabul ettiğini bilmiyordu . Ama yinede yapmıştı olsundu ...
Bütün parfümü üstüne boca ettiğinden emin olduktan sonra çıktı . Sinemaya anlaştıkları saatte de varmıştı . Sinemanın önünde ki cafe'nin önünde beklemeye başladı ...
........
Bugün heyecandan Do çok erkenden kalkmıştı . Biraz yürüyüş yaptı ve içindeki Kai'yi en derine gömmeye çalıştı . Saatin geldiğini görünce hızla sinemanın bulunduğu Avm'ye girdi . Jongin onun son umuduydu belki onu severdi ve Kai'yi unuturdu ... Telefonu mesaj atmak için çıkarttığında hattın çekmediğini gördü . Kuvvetli bir küfür savurup hattın çektiği bir yer aramaya başladı . O sırada kafenin önünden geçerken Kai'yi gördü .
.....
Kai telefonuna baktığında hattın çekmediğini gördü . Ama önemli değildi zekiydi ve tanıyacaktı . Tarife göre bir hırsız veya katil gibi görünmeliydi . Hadi ama kaç kişi böyle giyebilirdi ki ? Tam o sırada ortalıkta dolanan Kyungsoo 'yu gördü .
-Kyungsoo?
-Ah Kai nasılsın ?
-İyi sorun yok . Imm neden sordun ?
-Ayy seni gördüğüme şaşırdım . Birisiyle mi geldin ?
-Ahh Evet ben bir arkadaşımla geldim . Sen ?
-Ben arkadaşımı bekliyorum.
-Taemin mi ?
-Hayır , başka tanımazsın .
-Peki hadi görüşürüz iyi eğlenceler .
-Sanada
İkiside farklı yönlere ilerlediler . Beklediklerinin birbirleri olduğunu anlamadan ... Çünkü onların ikiside katıksız salaklardı ... Aptal Aşıklar ...
Yazardan bir Fake daha geldi . Size medya bakışı atıyorum ... Öpüldünüz teker teker ... Ha aklımdayken sövmeyin bana :)♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16