Mesaj 40

1.2K 128 84
                                    

4 günde 40 bölüm yazmanın verdiği gururla hepinizi alkışlıyorum. Sizden biri olaraktan Gerek biz arsız ponçikler , Gerek Bitchesler ,Gerek Sövenler , Direk sevişmesini isteyenler olarak biz çok sevimsiziz .

Do :Sorunun nasıl gidiyor ?

Jongin :Sorun mu ?

Do :Kendine reset mi attın ?

Jongin :Ahh evet . Unuttum diyebilirz hatta ...

Do :Belli her şeyi bayaa bi unutmuşsun . Ee alt komşun nasıl rahatlatabildi mi seni?

Jongin : Ha yok o iptal oldu . Zaten pekte istekli değildim daha önce o teklif etti ama ben kabul etmemiştim .

Do :Hımm olmadı yani .

Jongin : Bazen telefonun kapalı oluyor neden ?

Do : Ben aynı anda iki hat kullanıyorum yani telefonum bazen ikincisini görmüyor.

Jongin :Hımm anlıyorum. Sen neler yapıyorsun?

Do :Kısa kesicem ve direk söyleyeceğim. Ben seninle tanışmak istiyorum.

Jongin :Şey bunun mümkün olduğunu zannetmiyorum.

Do :Hadi inan bana bende kendimi fazlasıyla rahatsız hissediyorum. Ve kendimi fazlasıyla riske atıyorum.

Jongin :Tamam madem öyle buluşmayalım o zaman .

Do : Bu buluşma olmaycaksa artık konuşmak istemiyorum.

Jongin : Peki o zaman kendine iyi bak .

Do:Bu kadar mı yani ?

Jongin :Evet seninle buluşamam . Madem öyle istiyorsun o zaman bir daha konuşmayalım .

Do :Peki o zaman sende kendine iyi bak .

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin