Mesaj 61

1.1K 114 43
                                    

Kyungsoo : Kai hâlâ küs müsün bana ?

Kai :Küs Değilim .

Kyungsoo : Hadi ama 1 hafta geçti ... Hatırlamıyorum eğer anlatırsan bende anlarım .

Kai : Sorun değil hatırlamana gerek yok .

Kyungsoo :Ne yaparsan yap !

Kai ,Kyungsoo'ya mesaj atmak istemiyordu. Çok sinirliydi nasıl hatırlamadığı anlamıyordu... Hele ki böyle üste çıkmaya çalışması onu daha çok geriyordu. Konuşmalarının üstünden 6 saat geçmişti . Saat gecenin 4'üydü. Kai , 1 hafta önce Koreden geldiklerinden beri hiç kimseyle konuşmamıştı . Mutsuzdu çünkü Kyungsoo ona çok kötü davranıyordu . Aslında biraz da olsa Kyungsoo'yu anlamaya başlamıştı sonuçta Kyungsoo'ya aynı şeyi oda yapmıştı. Ama yinede fazlasıyla acı veriyordu. Mutfağa gidip bir şeyler atıştırmaya karar verdi . Kyungsoo'nun odasına girdiğinde onu göremedi . Kris kendi yatağında horul horul uyuyordu . Ama ilginç olan şey yatağı hiç bozulmamıştı. Gidip bütün odalara baktı Kyungsoo yoktu ! Gecenin bu saatinde nereye gitmiş ti ki ? Bütün her kez derin bir uykudaydı . Kai'nin içi içini yiyordu. Bu saatte Kyungsoo asla dışarı çıkmazdı . Heleki kimseye haber vermeden asla gitmezdi . Telefonun titreşimiyle ekrana baktı .

Kyungsoo :

Kai bane yardım et. ben aşağıdaki adresteyim . Barada birilerivar . Tanrım Kai lütfeb yalvarırm bir an ence gel ...

Xxxxxx

Kai hızla yazılmış , kelimelerin yanlış dizildiği mesaja 10 saniye baktı ve üstündeki pijamalara bakmadan hemen fırladı evden ... Kyungsoo'nun arabası hâlâ park yerindeydi . Kyungsoo arabasız asla bir yere gitmezdi . Kesinlikle kötü bir şey olmuştu.

' Kyungsoo umarım iyidir, lütfen Tanrım ' dua ederek adrese ulaşmaya çalıştı . Umarım geç kalmazdı .

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin