Mesaj 56

1.3K 112 68
                                    

Kyungsoo,  Kai'ye adam atıkkça Kai geriliyordu ... Aslında Kyungsoo  , Kai'ye   yaklaşmıyordu ama Kai'ye göre oda küçülüyor , Kyungsoo büyüyordu . Kai üstünde hiç bir şey olmayan Kyungsoo'ya bakarken kalp krizinden öleceğini düşündü . Pantalon nasılda güzel sarmıştı kasıklarını ,belini... 

''Sana bir şey vermek istiyorum 'Kai '

Kyungsoo arkasına döndü ve kapının arkasında ki askılığa parmak ucunda uzandı.

Kai tabikide o an gördüğü kibar omuzlara , melek kanatları olan dövmeli sırta , sırtın sonundaki gamzelere onun aşağısındaki sıkı dolgun kalçalara asla bakmadı.  Bunu önlemek ister gibi hemen üstüne tişört geçirdi Kyungsoo.

Kai; Kyungsoo umarım prezervatif veya lube çıkarmaz diye yalvarıyordu çünkü bunu yaparsa Kai, asla durmayıp onu kendisinin yapacaktı . O sırada alacağını almıştı Kyungsoo aldığı şeyide pantolunun arka cebine koydu .  Ama Kai,Kyungsoo'nun  aldığının  ne olduğunu  göremedi.

''Bana ne vereceksin ?''

Kyungsoo birden uyanmış gibi tekrar Kai'ye döndü  .

''Beni yanlışlıkla öpmüştün değil mi ?''

Kyungsoo, Kai'ye doğru yaklaştı . Kai artık sona gelmişti . Ayağıda takılıp yatağın üstüne düştü . Kai'nin bacakları biraz aralıklı yataktan sarkıyordu. Kyungsoo,Kai'nin  üstüne eğildi . Bacağını kaldırıp dizini Kai'nin bacaklarının arasına tam küçüğünün altına indirdi. Kai ,Kyungsoo'nun dizinin üyesine değdiğini hissediyordu . Kai sadece uyarılmıştı ama sertleşmemişti . Kyungsoo,  Kai'nin  üstüne iyice  eğildi kollarını Kai'nin  kafasının hemen iki yanına koydu .

    Ama Kai'ye  , Kyungsoo onun üstündeyken farkettiği şey elleri veya yüzü değildi ; gördüğü şey onda vurgun etkisi yarattı . Tişörtü ve pantolonunun boşluğundan gözüküyor ve ona selam veriyordu.Tam kasıklarının üstünde bir köşede yazıyordu .Kai yanlış gördüğünü düşündü . Böyle bir şey olması hiç mantıklı değildi . Zaten daha öncede onun hiç böyle bir dövmesi olduğunu  görmemişti . Kai kabul etmese bile orada el yazılı ve yıldızlarla bezenmiş yazı  ;

☆JongSoo☆

Kelimesinden başka bir şey değildi ...

Kyungsoo , Kai'nin dudaklarına fısıldadı. Kai'nin dikkati kasıklarından çekilip üstündeki güzel vücuda  kaydı .

''Beni orda becersen yanlışlıkla olacaktı değil mi ?''

''Çünkü sen yüce Kai'sin ... ''

''Sana aşık olamam değil mi ? ''

Kai artık tamamen sertlemişti. Çünkü Kyungsoo arada Kai'ye dizini sürtüp kendisinin varlığını hatırlatıyordu. Zaten dudaklarının hemen biraz uzağındaki dudakları saymıyordu bile ...

''Mm...malesefff Kyungsoo,  yanlışşlıklaaa oldu.''

Kai bunları titrek bir nefesle söylemişti . Şuan karşısındakini deli gibi istiyordu . Kyungsoo birden doğruldu .  Arka cebinde çıkardığı bir dildoyu Kai'nin üstüne attı.

''Kendini becer Kai ''

''Giderken boşaldığın menileri bırak çünkü onlar benim hayalimle  varoldular ...''

Kyungsoo gözkırpıp odadan ve yurttan çıktı...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin