Mesaj 116

527 36 0
                                    

Jongin odasında uzanıp, göğsüne kafasını gömmüş Kyungsoo'nun yüzünü izliyordu. Bugün yurtta kalacaklardı. Çünkü Kyungsoo ve Baekhyun'un planları vardı. Jongin sevgilisine bakarken ağlayabilirdi . Çünkü bu küçük adama sahip olduğu gibi onun karnındaki minik şeyede sahip olmuştu.

-Gözlerinle yedin beni Jong-Jong...

-Ah keşke yiyebilsem , inan bana senden kırıntı bile kalmazdı.

-Jongin-shii , diyorum ki ben hamileyim .

-Hadi canım , ciddi misin sevgilim ?

-Çok komik . Ama sen hamile değilsin.

-Buda ne demek ? Korkuyorum Kyungsoo.

-Jongin, şu demek ben üstte olabilirim.

Jongin bunları soğuk terler atarak söylüyordu. Altta olmaktan pek hoşlandığı söylenemezdi.

-Haha çok komik bebeğim .

-Espiri değildi.

-Haha düşünsene bende hamile kalırmışım filan .

-Prezervatif var bebeğim...

Kyungsoo göğsünde yattığı sevgilisinin yukarı doğru uzanıp boynundaki bir noktayı iki dudağının arasında emdi.

-İçine boşalmam sevgilim merak etme ... Şimdi hadi yapalım şu işi ...

..........

Sehun salonda oturmuş. Büyük ekranda dün Luhan -Lay -Jongin'in katıldığı programı izliyordu . Yakışıklı sunucu Luhan'a soru doğrulttu.

- Luhan-shi ? Acaba hoşlandığınız birisi veya hayatınızda olan önemli birisi var mı ?

-Ahh biraz özel olsada evet var .

Sehun gururla gülümsüyordu. Luhan'ı fazlasıyla etkilediğinin farkındaydı. Luhan'a karşı boş değildi , fazlasıyla güzel bir çocuktu ama kendisi bir gay değildi. Bir gecelik yaşanmış bir şeyi abartmaya gerek yoktu. Güzel sunucu tekrar bir soru daha sordu.

-Acaba biraz ipucu verir misiniz ?

Sehun daha çok gururlanmaya başlamıştı. Yarın çıkıcak manşetleri biliyordu.

''EXO üyesi Luhan , grup arkadaşı Sehun'a aşık !''

''Yakışıklı Luhan , Oh Sehun'a hayran olmuş ve onu deli gibi seviyormuş''

''Luhan , Sehun'a ilk görüşte aşık olmuş ''

''Luhan ,kendini Sehun'a çoktan teslim etmiş .''

Luhan'ın sesiyle, Sehun hayallerinden çıktı. Kendi içinden hadi itiraf et ve kurtul Luhan senaryoları geçiyordu.

-Ben Kyungsoo'nun bir akrabası ile güzel bir ilişki içerisindeyim ...

-Ben Kyungsoo'nun bir akrabası ile güzel bir ilişki içerisindeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin