Kai :Ne demek öptü !???Chen : Valla oldu Kai . Bayılan sendin ...
Kai :Hastaydık canım neden yükleniyorsunuz ?
Xıumin : Yarın ki konserdede Fake kiss yapacaklarmış .
Kai :Kai bu klibi hiç beğenmedi . Kai bu konseri de hiç beğenmedi .
Chen :Ama Kai bunu kendi istedi ...
Xıumin :Ağzını yerim senin yahu !
Chen :Ye beni sevgilim .
Kai :Nasıl Fake kiss yaparlar yahu !? Bu mantıklı mı ?Bana göre çok boktan bir şey ...
Konser günü son dakikalar Fake Kiss öncesi ...
Kyungsoo XoXo'yu söylüyordu. Tüm ışıklar söndü. Kyungsoo'nun arkasına bem beyaz ışık verildi . Kyungsoo'nun bembeyaz gömleği yine sahnede göz alan tek şey oldu . Şarkının sadece melodisi kalmıştı . Bu sırada Kris'in gelmesi gerekiyordu . Gelmesi ve onu öpmesi ...
Kris gelmedi ...
Ama gelmesi gerekiyordu ...
Şarkı bitmek üzereydi ...
Neden gelmiyordu ?
Şarkı bitti...
Konserde bitmişti Kyungsoo sinirle odalarına gitti . Kris yere çökmüştü dudağı kanıyordu . Üyeler ona yardımcı olup kaldırmaya çalışıyordu.
-Neler oluyor Baek ?
- Bilmiyoruz sadece Kris Fake kiss için sahneye gelmeye çalışırken Kai, ona daha odadan çıkmadan burda yumruk atmış.
-Nerde o ?
-Tuvalette sakinleşmeye çalışıyor .
Kyungsoo bir hışımla odadan çıktı . Tuvaletin kapısına vurdu kapı kilitliydi . Kyungsoo biraz omuz attıktan sonra kapı açıldı . Kai tam karşısında yere çökmüş duruyordu . Kapı açılınca hızla doğruldu . Gözleri kıpkırmızı olmuştu ama ağlamıyordu . Ama sinirden de mosmordu. Kyungsoo'yu görünce hemen ayağa kalktı . Ama bilmediği şey Kyungsoo'nun da fazlaca sinirli olduğuydu .
Sen ne hakla ona vurursun ?
Nerden geliyor bu cesaret...
Kyungsoo sorusunu sordu ama Kai onun şuanda sadece gözlerine bakıyordu. Soruyu filan duymuyordu . Kyungsoo'yu sertçe iteledi ve biraz önce yumrukladığı kapıya yasladı . Kai kollarını Kyungsoo'nun beline sardı . Sinirden şişmiş ve kızarmış dudaklara baktı . Kafasını omuz girintisine yaklaştırdı kulağının arkasına öpücük kondurdu . Usulca gözlerini kapattı ve kokuyu içine çekti kafasını tekrar Kyungsoo'ya çevirdi ve dudaklarını Kyungsoo'nun dudaklarına örttü. İkiside bu olayı bekliyormuş gibi duruldu . İkisi için önemli hiç bir şey yoktu tabi dudakları dışında , o şekerleme tatlı dudakların keyfini çıkardı Kai ... Daha sonra sessiz odanın içinde dudaklarını ayıran 'Culk 'sesi çıkana kadar ... Kai'nin sımsıkı tuttuğu beldeki el gevşedi . Kyungsoo ise ne zaman tuttuğunu hatırlamadığı kolu bıraktı . Koca gözleriyle Kai'ye baktı . Cevap bekliyordu ...
Bir daha benim önümde kimseyi savunma ...
Ve o dudakların Fake Kiss için fazla güzel .
Kai söyleyeceklerini söyleyip çıktı odadan ... İçeride dağılmış , içinde havafişekler patlayan bir Kyungsoo bırakarak ... Ve sanırım birazda tahrik olmuş bir beden ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16