Mesaj 81

948 93 59
                                    

-Sen ciddi misin Kyungsoo?

-Bak aklımı kemiriyor böyle mi ondan etkileniyor musun ne olur söyle ?

Kai , sevgilisinin yüzüne baktı. Gözlerinin altı mosmordu dün tartıldığında 3 kilo vermişti. Kai daha çok sinirlendi kendinde değilde Kyungsoo. Kendini toparlaması gerekti . Daha önceden de ona kötü davrandığında Kyungsoo güçlenmişti değil mi ?

Kai birden sinirle kükredi Kyungsoo yerinde zıpladı. Yumruğunu Kyungsoo'nun arkasındaki duvara geçirdi.

-Kyungsoo nasıl böyle şeyler düşünebilirsin ? Beni böyle mi sevdin ? Böyle mi güvendin ?

-Kai dinle sadece bir cevap istiyorum yalvarırım.

-Tanrım hâlâ devam ediyorsun! Beni ne olarak görüyorsun ?

Kyungsoo artık yere Kai'nin ayaklarının ucuna çökmüş ağlıyordu.

-Kai , üzgünüm tamam mı ?

-Tamam değil Kyungsoo. Bu halin beni deli ediyor . Çıldırdın mı ?

-Bak sadece iyi zamanlar geçirmiyorum Lütfen bana destek ol.

- Kyungsoo sen gerçekten iyi değilsin . Vücudumda senin ismin varken nasıl olur da başkasını düşünürüm . Heleki kardeşim dediğim Sehun'u !...

-Bak üzgünüm Kai . Ben sadece bilemiyorum ne düşündüğümü sadece bana destek olamaz mısın ?

-Kendimi dinlemeye ihtiyacım var . Şuan tam olarak bir psikopat gibi davranıyorsun . Çocuklar senin yüzünden kaç gündür uyuyamıyor !

-Ben bu haldeyken onları mı düşünüyorsun ?

-Şuan karşımda kafası feci derecede karışık bir adam görüyorum bu benim sevgilim değil !

Kai yürüyüp ilerledi . Kyungsoo'nun elleri beyaz yer fayansıyla birleşti... Gözyaşları kendi için değil arkadaşları ve sevgilisi için akıyordu .

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin