-Kyungsoo kendine gel , en yakın arkadaşın nerde ?
-Bağkk bizimlaydi senra gitti.
-Nereye gitti?
-Bilmayorum
Jongin, sarhoş üçlüyü bardan çıkarıp karşıdaki küçük restoranta götürdü. Bu hayatında yaptığı en zor işti. Yanına Kyungsoo'yu oturtmuş, karşısındaki kırmızı koltuklarada Sehun ve Luhan'ı oturmuştu. Telefonla Baekhyun'u aramıştı ama açan olmamıştı. 3 kahve siparişi verdi. Kyungsoo, o sırada Jongin'in bacaklarının iç kısımlarını okşuyordu.
-Sevgilim yapma , kendine gel bak Baekhyun yok.
-Pekhyun mu ?
- Evet Baekhyun, hatırladın mı bebeğim ?
-Hayerrrr
Jongin üfleyerek nefes bıraktı . Kyungsoo'nun arsız parmakları durumu daha da zor hale getiriyordu. Yarım saat kadar sonra hemen hemen hepsi ayılmıştı. Kyungsoo'nun kafası masanın üstünde sızıp kalmıştı. Jongin, Kyungsoo'yu uyandırdı.
-Hadi gidiyoruz Kyungsoo.
-Nereye gidiyoruz ?
- Baekhyun kayıp.
-Ne! Benim çilekli kurabiyem nasıl olurda kayıp olur ?
-Siz sormalı Kyungsoo! En son yanınızdaydı geldiğimde de yanınızda yoktu .
-Kalkın hemen Sehun , Luhan hadi aramaya başlayalım.
İki grup halinde tüm mahalleyi gezmişlerdi. Ama Baekhyun'dan hiç bir iz yoktu .
Sehun&Luhan....
İkisi dar yolda yan yana yürüyordu. Luhan hem Baekhyun 'u merak ediyordu . Hem de Sehun'la yanlız kaldığı için mutluydu.
-Sehun-Ahh beni ne olarak görüyorsun ?
-Seni bir geyik olarak görüyorum.
Birden Luhan, Sehun'un önüne döndü elini onun omzuna koydu.
-Bak Sehun , ben seninle yattım değil mi ?
-... Vuahh!... Şeyy fazla dürüstsün .
-Olan durumu söylüyorum. Ben senin o birlikte olduğun kişilerden farklıyım
Sehun-shii ! Ben ilkimi seninle paylaştım.Üfleyerek ve derin nefes alarak konuşmaya devam etti.
'Her neyse beni umursamayan bir insanla asla bu tarz konuşmalara girmek' istemiyorum.
Luhan tekrar hızlıca yürümeye başladı . Sinirden kulkalarına kadar kıpkırmızı olmuştu. Luhan , arkasından ayak sesleri geldiğini duyunca hızlandı Sehun tarafından artık kırılmak istemiyordu. Sehun ,Luhan'ın kolunu kavradı ve geriye döndürdü. Kendi dudakları döner dönmez Sehun'unkiyle buluşmuştu. Luhan şaşkınlıktan Sehun'un öpüşüne karşılık bile verememişti. Ama bu onun bu öpücüğe aşık olmadığı anlamına gelmezdi.
''Dinle Luhan , sen benim için çok ötesin benim bile baş edemediğim bir gerçeksin... Varlığın, kendi varlığımı sorgulatıyor .''
Sehun tekrar yürümeye devam etti. Ama Luhan'ın zihni artık daha karışıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16