Mesaj 38

1.2K 120 24
                                    

Jonginle konuşup ekrarı kilitledim . Yatağımda sağa sola döne döne artık uyuyamayacağımı anladım . Tam o sırada üstümdeki yataktan sesler gelince gözlerimi sıkıca yumdum . O salakla konuşmak istemiyordum. Sabahın köründe ayaklanmış ne yapıyordu bu böyle ? Birden bende ayaklandığımda oda tam arkasına dönüyordu beni görünce donup kaldı .

-Se..Sen ne ya.. yapıyorsun? S..sen uyusana !

Aynı anda kendini saklamaya da çalışıyor gibiydi.

Açıkcası bende altımdaki eşofman ve çıplak gövdemle zaten çok hoş bir durumda değildim. Chanyeol'a baktığımda horul horul uyuyordu . Tekrar Kai'ye döndüğümde beni baştan aşağı süzüyordu .

-Neden hep böyle uyuyorsun Kyungsoo.

-Nasıl uyuyormuşum ?

-Böyle çıplak bir şekilde , bu ne hâl böyle ?

-Sende böyle yatıyorsun !

-Ama senin dövmen ve Chanyeol var biliyorsun o sapıktır. Belki o beyaz vücudundaki dövme onun hoşuna gidiyordur.

-Ne alakası var şimdi dövmeliler üstünü çıkartamıyor mu ? Ayrıca Chanyeol bana asla yan gözle bakmaz bunu sende biliyorsun . Ayrıca sıcak Kai sıcak anlıyor musun ?

-Senide bu ara amma ateş basıyor yahu !

-Nereye gidiyorsun?

-Şeyy ... Spora gidiyorum .

-Sen erken kalkmayı sevmezsin .

-Bugün yapasım geldi .

-İyi o zaman git ve duş al birlikte gidelim .

-P..peki biraz uzun sürebilir.

-Tamam zaten bende kahvaltı için bir şeyler hazırlıycam.

-Şey sormadım küçüğün iyi mi ?

-Evet , evet bir sorunu yok biz iyiyiz .

-İyi o zaman ben 31..ımm aman işte duş yapmaya gideyim .


Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin