Mesaj 82

1K 100 120
                                    

Kai , bardan çıkıp tüm akşamı dışarda gezdi gece boyunca Kyungsoo'nun nerde olduğunu takip etmişti. Kyungsoo'da gece yurda gitmemiş etrafta dolanmıştı. Sabah olunca Kai kararını verdi ve yurttakilere mesaj attı.

Kai: Çocuklar ben başkandan izin aldım . 1 ay yurt dışında olmalıyım . Kendinize iyi bakın . Geldiğimizde görüşürüz.

Lider Zengin Hyung : Ne saçmalıyorsun ?

Kai : Hiç hyung sadece bir kaç gün !

Baekkie : Hayır gitme bak cidden gitme !

Kai : Lütfen beni biraz rahat bırakır mısınız biraz olsun düşünmem gerek ! ? 2 saat sonra uçağım kalkıyor . Beni yolculamaya gelmeyin . Zaten sadece bir kaç gün ...

Baekkie: En azından bir kaç gün kal Kai. Soo için.

Kai telefonunun ekranını kitledi . Yurttan eşyalarını bile almayacaktı . Biraz kaçar gibi gidiyordu . Ama Kyungsoo'ya çok alınmıştı . Gelince gönlünü almaya çalışırdı. Şuan kendini dinlemeye ihtiyacı vardı . Arabasına bindi ve tam çalıştıracağı sırada.
Birden elindeki telefon çaldı . Kai meşgule attı. Baek aradı onuda meşhule attı. Yeol aradığında açtı. Yeol hızlı konuşuyordu , korkmuş gibi.

- Nerdesin?

-Neler oluyor ben arabayım hava alanına gidicem.

-Seni orospu çocuğu! Hemen xxxxx yere sür arabanı.

Yeol telefonu yüzüne kapatmıştı. Kai sorgulamadan hızla söylediği adrese sürdü. Trafik durdurulmuştu. Hava alanı yolunun üstüydü. Kai merakla arabadan çıkıp biraz ileri gittiğinde emniyet şeridini gördü. Polis , ambulans hepsi orda koşuşturuyordu. Birden gördü beyaz Jéep'i, şimşekler çaktı zihninde , üyeleri arabanın önünde gördü . Kimisi yerde ağlıyor. Kimisi birbirine sarılmıştı. Kai'nin tüm ruhu çekilmişti . Bu Kyungsoo'nun arabasıydı ayakları istemsizce şeritten öteye arabanın yanına gitti ve yere dizlerinin üstüne çöktü. Kyungsoo şöför koltuğundaydı hâlâ kafası ve vücudu kanlar içindeydi. Adamlar kapısını açmaya çalışıyordu ama kapı sıkışmıştı.Önünde ki hava yastığı açılmıştı. Arabanın motor kısmı tamanen içine göçmüştü.

Kai polis anlatırken duymuştu.

Sikik bir şöför hakimiyetini kaybedip karşı şeride geçmişti sevgilisinin arabasıyla kafa kafaya tokuşmuştu.

Baekhyun birden Kai'yi gördü yanına koştu. Onun gibi dizlerinin üstüne çöktü. Kai'ye ağlayarak sarıldı .

-Kai onu kurtarsınlar ne olur söyle...

Kai hiç bir şey söylemiyordu. Yüzü taş gibiydi sadece gözyaşları akıyordu. O sırada kapı açıldı hepsi kendine geldi büyük bir bağırışla arabaya koştular ama polisler engelledi. Kyungsoo'yu yere koydular . Kai sevgilisini öyle görünce bağırmaya başladı , feryat ediyordu. Kyungsoo'nun nefes , kalp atışına baktılar yaşıyordu.Yaşam destek kontrolü yapıldı. Boyunluk taktılar hemen sedyeye koydular . Kai tepkisizce hala ayakta dikiliyordu sevgilisine ağlıyordu. Yeol tokadı Kai'nin yüzüne indirdi.

-Kendine gel arabaya bin ve hastaneye gidelim .

Kai hemen kendine geldi . Gözyaşlarından etrafı göremiyordu. Chen onu durdurdu.

-Ben sürsem iyi olur Kai .

Kai hızla kafasını onay verircesine salladı ama kafası yerinde değildi. Baekhyun'un yanına oturdu. İkisi birbirine sarılmış ağlıyorlardı. 10 dakika sonra hastaneye varmışlardı. Kyungsoo'yu odada sedyede yatarken gördüler. Ama güvenlik görevlileri onları hemen dışarı aldı .

30 dakika sonra, ama Kai'ye göre bu dünyanın en uzun bekleyişiydi. Kyungsoo'yu sedyeyle odaya aldılar . Kafasında bandaj vardı . Üzerindeki bir kaç küçük kesik dikilmişti , kanlar artık yoktu. Hepsi yoğun bakımdaki odaya camdan bakıyorlardı. Kyungsoo hayalet gibi bembeyaz teniyle hastane üstüyle yatıyordu.

Kai doktor odadan çıkınca yanına koştu . Peşinede tüm üyeler gelmişti.

-Doktor bey nasıl o iyi mi ?

-Tanrım, siz şu grupsunuz!Çok şanslısınız . Hatta aşırı şanslısınız . Çarpıştığı arabada ki 2 kişi nerdeyse ölüyordu. Bay Do , iyi sadece kafasında darbe almış ama tabi her şey uyanmasına bağlı . Kafasındaki komplikasyonları inceliyoruz ama genel olarak iyi sorun yok. Şirket başkanınızda geliyor . Endişelenmeyin basına her hangi bir şey anlatılmayacak . Bu arada bebek iyi ilaçları buna göre ayarlıyoruz . Endişelenmeyin.

Kai rahatlayarak nefes bıraktı . Bebekte sevgilise iyiydi ! Bebek mi ?

-BEBEK Mİ ?

-Evet Bay Do 1 aylık hamile bilmiyor muydunuz ?

Kai sevgilisine mi ağlasın , bebeğine mi sevinsin , sevgilisinin iyi olduğuna mı mutlu olsun , bilmiyordu ... Zaten etraf karardığında çoktan bayılmıştı.

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin