Mesaj 105

531 37 0
                                    

Sevgilim : Kyungsoo, Suho hyung evlendiğimizi öğrendi.

Bebeğimin bebeği : Ne ?Nasıl oldu bu ? Ne yapmalıyız ?

Sevgilim : Endişelenme açıklama yapıp anlayış göstermesi için ikna edelim.

Bebeğimin bebeği : Ya anlayış göstermezse
..

Sevgilim : Umrumda değil. Gerekirse herşeyden vazgeçerim.

Bebeğimin bebeği : Buna emin misin ?

Sevgilim : Seni sevdiğim kadar eminim sevgilim.

Bebeğimin bebeği : Hâlâ sana kızgınım !!

Sevgilim : Biliyorum kendimi affettiriceğime söz veriyorum ve o şifreyi bulacağımada söz veriyorum.

............

Kyungsoo ve Jongin kollarını masanın üstüne koymuş. Karşılarındaki Suho'ya bakıyordu. Suho'nun tepkisiz yüzü onları daha çok korkutuyordu.

-Kyungsoo, Jongin böyle bir şeyi nasıl bana söylemezsiniz ?

-Hyung herşey çok yeni zaten , yani sana haber vermeyi çok isterdik. Ama hazır yurt dışındayken yapalım aradan çıksın dedik. Kimseye zararımız yok ki ...

-Bunun farkındayım ama bana böyle önemli bir konuyu söylememizi beklerdim.

- Hyung gerçekten üzgünüz ama ben Kyungsoo'yu çok seviyorum. Ve oda beni çok seviyor ... Bizi anla lütfen sende aynı şeyleri Lay'e karşı hissediyorsun .

-Ama biz evlenmiyoruz Jongin.

-Ama hiç mi aklından geçmedi . Sende isterdin onunla bir hayatı ...

-Dinle Jongin bak , biz ünlü insanlarız bunu insanlara nasıl açıklayacağız Tanrım !

-İstiyorsanız grubu bırakıp ortadan kaybolabilirim.

Kyungsoo bunu söylerken fazlasıyla zorlanmıştı. Ama Jongin'i çok seviyordu . Grubuda çok seviyordu ama onun eşiydi ve bebekleri olacaktı. Yakında karnı şişecek ve herşey felaket duruma gelecekti . Belki de böylesi daha iyiydi.Şuan eşinden ve bebeğinden önemli hiç bir konu yoktu Kyungsoo için ... Kararı Suho verecekti . Suho sinirle ayağa kalktı ve bağırark konuştu.

-Peki Kyungsoo dediğin gibi olsun . Gruptan çıktın!

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin