Mesaj 80

1K 94 75
                                    


Sehun :Siz ne biçim Hyungsumuz ha ? Hayati tehlike yaşıyorum diyorum ! Sabah uyandığımda Kyungsoo hyung çok korkunç bir şey yedirdi.

Baykuş :Korkma Sehun-Ahh sadece beslediğim ahtapotu yedin !

Sehun : Tanrım! Suho hyung meydey !!! Düşüyoruz ,kule ...

Yoda : Tanrım Kyungsoo korkunçsun ...

Baykuş :Teşekkür ederim.

.....

Lider Zengin Hyung : Kim klozetin üstüne streç çekti ?

Chen : Demek senin sıran geldi .

Lider Zengin Hyung :Benim ne suçum var?

Baykuş :En başında sen Sehun'la eşlerimizi değiştirdin.

Lider Zengin Hyung:Bak gerçekten üzgünüm şimdi nasılsın intikam aldın mı rahatladın mı yoksa şu tuhaf evcil hayvanlara devam mı ?

Baekkie: Baykuşum anlıyorum seni . Ama hayvanları önce yetiştirip sonra bu 3 salağa yediriyorsun ...

Yoda : Cidden iğrenç ...

Lay :Kapı kapandı kim gitti ?

Kris : Soo.

............

Kyungsoo sinirle nefes bıraktı. 2 haftadır o 3 salağa yapmadığını bırakmamıştı. Biraz olsun hafiflemişti . Şimdi gidip biraz içmek istiyordu . Kai'nin özlemi onu çileden çıkartıyordu . Ona her eşşek şakası yapmadan önce ilk kendi üstünde deniyordu. Sonra Kai'nin üstünde uyguluyordu.

İlk bulduğu klübe girdi. Gay bardı ... Umarım rahatsız etmezler desede artık girmişti. Gidip barmenin karşısına oturdu. Nasılsa içmeye gelmişti değil mi ? Kyungsoo hemen en sert içkilerinden istedi . 4,5 derken Kyungsoo'nun kafası tamamen kıyak olmuştu. Kendi kendine konuşup kendini eğlendiriyordu.

''Niğ yani sene o Sehın dinilen zibdiyle mi bırekecam. ''

''OLMAZ ... ASLE ''

Kai bu görüntüyle gülümsedi miniği tamamen sarhoş olmuştu . Geldiğinden beri onu izliyordu . Saftirik Kyungsoo'nun telefonuna takip için program yüklemişti. Zaten gittiği her yeri görüyordu. Ona zaman tanıdı içmesi ve rahatlaması için ...

Kai , Kyungsoo'nun yakınına gelen adamı görünce kaşlarını çattı. Kalkıp Kyungsoo'nun arkasına onun göremiyeceği şekilde yerleşti. Gerçi sarhoşluktan kendi burnunu bile göremezdi.

-Merhaba yanlız mısın ?

-Hayıg ban evliyam !

-Hayır yani şuanda.

-Hayıg sevgelem bırda.

-Yok gibi ama hadi seninle bi yere gidelim.

-Kende koca kıçanı götür!

-Hadi ama nazlanma .

Kai , sert yumruğuyla adamı yere uzandırmıştı bile . Kyungsoo sarhoş haldeyken, gülerek söyledi .

-Bhak benem Kocam! Demiğştim.

Kai, Kyungsoo'nun elini tutup sinirle barın lavobo kısmına götürdü. Kyungsoo'yu lavoboya eğip iyice elini yüzünü yıkadı . Kyungsoo tüm vücudunu Kai'ye yaslamıştı.

-Ayıl artık Soo.

-Senin Soo'n eskese kader masumğ değil Kai-shii...

-Saçma sapan konuşma Soo.

Kyungsoo'nun birden gülümsemesi durdu. Tüm yükünü Kai'nin üstünden çekip ayaklarının üstünde durdu. Artık ciddileşmiş ve gözleri dolmuştu.

-Sehun'la yapacak mıydın? Onu istedin mi Kai?

Yazarcık piçlik yapar en önemli yerde keser ... Seviyoreeeeeee siziii

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin