Mesaj 73

1.2K 97 76
                                    

Kai uzandığı yatağında kıpır kıpırdı . Bu akşam Kyungsoo odasına gelecekti ve çok eğleneceklerdi. Kyungsoo'nun vücuduna, dövmelerine , bakışlarına , konuşmasına bu çocuğun her şeyine hayrandı . Ve Kyungsoo'nun bu kadar sevimli olmasıda buna büyük bir etkendi . Kyungsoo'nun duvarlarını sarmak da herşeyden daha iyi hissettiriyordu.

Kai saate baktığında gece 3 olmuştu . Kyungsoo'yu merak etti. Uymuş olmalı diye düşündü. Kyungsoo'yu çok kırmıştı tam bir salaklık yapmıştı . Madem Kyungsoo gelmiyor o zaman uyumalıydı. Ve çok geçmeden uykuya dalmıştı bile ...

Birden kapı açıldı içeri sessice Kyungsoo girdi . Kapıyı tekrar peşine kapattı ve kilitledi. Yatağa baktığında Kai kıvrılmış yatıyordu. Allahta biliyor ya tam bir ayı gibi ağır uyuyordu. Ayaklarını dürtükledi sadece mırıltı geldi Kai'den ... Kyungsoo kocaman bir kalp gönderdi dudaklarıyla .

Kai'nin dolabını açtı deri bir kemer buldu . Kemeri eline alıp sessizce Kai'ye yaklaştı . Kai'nin tişörtünü çıkardı peşinede pantolonunu çıkardı . Kai bu arada mırıldandı . Kyungsoo hareket etmeyi kesti .

-Soo-yahh !!

Tekrar cesaretlenip Kai' nin ellerini tutup birleştirdiğinde yukarı kaldırdı . Daha sonra yatağının baş ucunda ki demire bağladı . Bu görüntüye gururla baktı Kyungsoo.

Daha sonra ise üstüne çıkıp tam kasıklarının üstüne oturdu. Kendini eğip Kai'nin dudaklarıyla buluştu . Islak öpücükler verirken Kai gözlerini açmış şaşkınca ona bakıyordu. Kyungsoo olduğunu anladığında öpücüğü derinleştirdi . Kai damarlarındaki kanın aşağı aktığının farkındaydı . Kai kalçalarını kaldırıp sertliğini Kyungsoo'nun kalçalarına sürttü. Kyungsoo, Kai'nin dudaklarından ayrıldığında. Kai'nin zaman , mekan , yer kavramı yerine geldi.

Şuan boxer hariç çıplaktı . Elleri kafasının üstünde bağlıydı . Kyungsoo'nun boynundaki kolye tüm soğukluğuyla kendi vücuduna sürtüyordu.

- Sevgilim neler oluyor burda ?

-Hiç bir şey Kai . Sana dildo verecektim biliyorsun söylemiştim ama sonra aklıma daha parlak bir fikir geldi.

-Korkuyorum.

-Aha ! Korkmalısın zaten sevgilim .

Kyungsoo tekrar eğildi ve birbirini çok seven dudakları birleştirdi. Kai büyük bir iştahla karşılık vermişti. Kyungsoo aşağıya doğru inmeye başladı . Çenesini dudaklarının arasına aldı . Yeni traş edilmiş çene bölgesini hem yalıyor hemde öpüyordu . Ordan adem elmasına geçti . Orayada belirli işlem yaptıktan sonra güzel hafif esmer boyunu ısırıp emmeye başladı . Kai anladı bir hackey onu bekliyordu.

Kyungsoo daha aşağılara indi. Önce iki tepecikle ilgilendi onları ağzına aldı hem birbirlerine dokunup hem de inliyorlardı . Kyungsoo biraz daha aşağı inip Jongin'in dövmesini öptü. Peşine elini Kai'nin boxerına attı ve tek seferde çıkardı. Kai'nin sertliği artık özgürlüğünü ilan etmişti. Kyungsoo, Kai'ye satansoo bakışı atıp . Kai'nin penisine üfledi ve direk ağzına aldı . Kai'den sesli bir küfür duydu ama umursamadı . Kai ihtiyaçla kalçalarını kaldırıp kendisinin daha fazla ağzına alınmasını sağlıyordu. Kyungsoo şuan Kai'nin tüm damarlarını hissedebiliyordu. İlk kez oral seks yapıyordu bu çok utanç vericiydi.

-Beb.... bebeğim geliyorum.

Kyungsoo işine hızlıca devam etti . Kai tüm menilerini Kyungsoo'nun ağzına bırakmıştı. Kyungsoo zorlansa bile hepsini yuttu ve bir 'blop ' sesiyle Kai'nin biraz sönmüş ve rahatlamış penisini ağzından çıkardı.

Kyungsoo daha sonra, Kai'nin doğrulup karşısına geçti . Yavaşça üstündeki gömleğin düğmelerini açmaya başladı .1.düğme ,2.düğme ..,,4,5,6... Kai sinirle tısladı.

-Şu siktiğim gömleğin kaç dövmesi var Tanrım!

Kyungsoo hiç konuşmuyordu. Kendini ritimle soymakla fazla meşguldü. Sonuncu düğmeye gelip onuda açtı.

Kai gördüğü manzarayla yutkundu. Gömleği çıkmış, altında siyah bir pantolon , siyah boxer biraz pantolonun üstünden gözüken ,dudakları kızarmış ve biraz önce oral yaptım diye bağıran çocuğa hayran hayran bakıyordu.

Kyungsoo elini boxerına attı. Dudaklarını dişlerinin arasına aldı ve o şekilde durdu . Kai sızlandı.

-Sevgilim ... lütfen onu da çıkar .

Kyungsoo gülümseyip yavaş bir şekilde çıkardı . Kai'ye baktığında uzun olanın resmen salyaları akıyordu. Kyungsoo daha çok keyiflendi .Kyungsoo elini kendi penisine attı. Kyungsoo inleyeceğine Kai ''Ahh''diye bir nefes bırakmıştı.

Kyungsoo daha sonra sırtını Kai'ye dönüp onun ayaklarının önüne oturdu. Sırtı Kai'ye dönük olduğu için şuan Kai tam anlamıyla çıldırıyordu.

Kai arkasından sevgilisini süzdü ...

Kyungsoo kafasını geriye atmış , sırtındaki kocaman kanatlar onların üstünden akan minik ter damlaları ,kalçasının üstündeki gamzeler , bacaklar iki yana açılmış bir şekilde kenidini çekiyordu. Kai daha fazla dayanamadı ve artık müdahale etti.

-Kyungsoo, Tanrım buraya gel ! Seni kendi ellerimle çekmek istiyorum.

Kyungsoo kendini bıraktı ve Kai'ye döndü. Emekleyerek bacak arasına yerleşti.

-İstediğin nedir Kai-shii!!!

-Seni istiyorum... Sıcaklığını istiyorum...

-Cezalısın Kai .

-Ne ? Neler oluyor ?

Kyungsoo gelirken getirdiği lube'u aldı eline sıktı ve kendi penisine yedirmeye başladı.

-Kyungsoo neler oluyor?

Kai bunu merakla ve ilgiyle sordu . Kai'nin bacak arasına iyice yerleştirdi .

-Şaka mı yapıyorsun ?

-Uuu hayır bebeğim . Benim sıcaklığımı istiyorsan bunu alacaksın . Madem 3. Dünya savaşını ikimizde göremiyoruz o zaman kullanalım ! Ha , ne dersin ?

Kai'nin şaşkın suratına iyice eğildi. Kulak memesini emdi sonrada fısıldadı.

-Bu arada prezervatif kullanmıyorum . 3. Dünya savaşına kalabilirler . Senin içini kendi sıcaklığım ve sıvımla doldurmak istiyorum . Beni tamamen hissetmelisin .

Kai bu fikri değişik bulmuştu. Madem sevgilisi istiyordu yapacaktı .

-Bebeğim lütfen ellerimi çöz.

-Bu senin ilkin Kai ... Sana dikkatli davranıcağıma söz veriyorum.

Kyungsoo gülümseyip dikkatli bir şekilde Kai'nin deliğine yönledirdi penisini . Daha sonra dudaklarını , uzun olanın dudağıyla birleştirdi ve kendini Kai'nin içine gönderdi. Kai,Kyungsoo'nun ağzına inlemişti bile . Biraz daha git gelden sonra Kai alışmıştı . Kyungsoo, Kai rahatlayınca dudaklardan ayrıldı ve kendini daha hızlı itemeye başladı.

-Tanrım Kyungsoo, daha hızlı ....

Kyungsoo gülümseyip ona istediğini verdi . Kai tırnaklarını Kyungsoo'nun sırtına batırdığında Kyungsoo'da inlemişti. Kyungsoo, Kai'nin  bacağını alıp omzuna attı. Artık daha fazla içindeydi.

-Kai sevgilim , Tanrım bu çok iyi !

-Evet Soo , lütfen daha hızlı ol .

Kyungsoo olabilirmiş gibi daha hızlandı . Kai'nin bacağı titremeye başladı Kyungsoo'nun da kasıklarında ki baskılar arttı. Kyungsoo, uzun olanın içine bıraktı tüm sıvısını ... Kai ise karnına gelmişti. Kyungsoo eğilip tüm meniyi yaladı ve yuttu. Sonra Kai konuştu.

''Eğer her seksimiz bu kadar mükemmel geçecekse ... Her zaman seni kötüleyebilirim.''

''Bunu aklından bile geçirme sevgilim çok yorucuymuş üstte olmak vede fazla utandırıcı !''

'' Kim sana striptiz yap dedi ki ''

''Memnun değilsin yani ?!''

''Evet değilim bir daha deneyelim mi sevgilim ?!''

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin