Kyungsoo heyecanla kendini saklamaya çalışırken bağırdı.
-Siktir Kyungsoo!-KyungMin hyung !!!
Kyungsoo, heyecanla konuştuğunda Kyungmin çoktan kapıyı çekip banyodan çıkmıştı. Jongin yardım ederek sevgilisini giydirip banyodan çıkarttı.
-Nasıl geldi buraya ?
-Tanrım gazetelere kocaman çıktı evlendiğimiz ! Dua et bizi öldürmediler ...
İlerleyerek Kyungmin'in bulunduğu salona gittiler . Gözleri küçük olan çocuk eline makarna almış yiyordu. Ağzından yemek taşa taşa önündeki çifte baktı.
-Demek banyo fantezi ha ?! Kyungsoo gayet iyi gibisin ! Jongin sende baya büyümüşsün ... Ben anlamıştım zaten neymiş meleğimmiş , salaklar şifreyi nasılda tahmin ettim ha ?
-Bak Hyung açıklayabilirim .
-Kyungsoo, annemler beni gönderdi. '' Git ve bu çocuk ne boklar karıştırıyor öğren Jongin'lede evlenmiş biraz sahip çık onlara. '' dediler. Bende geldim ! Ha iyikide gelmişim Jongin bizden istemedin kardeşimi ... Direk evlendiniz ha ? Sizi ben kabul edene kadar ayrı ayrı yatacaksınız . Sen Kyungsoo benimle yatakta , Jongin sende burda kanepede uyu ...
-Ama Kyungmin , Kyungsoo hamile ...
Kyungmin hemen yere diz çöküp Kyungsoo'nun göbeğine sarıldı .
-Aman , aman amcada mı olacağım şimdi ben ? Baban zaten benim salak kardeşimi gördüğü an onu becermeyi kafasına koymuştu ben anlamışdım. Neymiş oyun oynarken öpmüş yalan ! 14 yaşındaki çocuk oyun oynarken yanlışlıkla arkadaşını dudaktan öper mi? Öpmez ... O kadar yıldan sonra bak seni yapmışlar....
Jongin, Kyungsoo'nun kulağına eğilip fısıldadı .
-Ona ne olmuş delirmiş gibi ?
Birden Kyungmin dizlerini koyduğu yerden yukarı ikiliye baktı .
-Ben evde kaldım anlıyor musunuz ? Kaç yaşındayım sevgilim bile yok ! Yeter artık ...
Kyungmin yolda soyunarak banyoya gittiğinde Jongin eliyle Kyungsoo'nun gözlerini kapattı.
-Sevgilim ne yapacağız ?Birden Kyungmin'in bağırmasıyla ikiside yerinden zıpladı.
-Tabiki de kardeşime dokunup , onu beceremiyeceksin ! Yarın annemlere gidiyoruz haberiniz olsun ! Jongin'in geçmesi gereken gelinlik görevleri var !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16