Mesaj 99

544 39 0
                                    

Kyungsoo ve Jongin artık yurda gelmişlerdi çocuklara söyleyip hep birlikte aramaya karar vermişlerdi. Kyungsoo apartmanın girişindeki merdivene oturdu. Jongin kollarını göğsünde birleştirmiş gergince ona bakıyordu.

-Özür dilerim Jongin. Ben bu kadar içmemeliydim.

-Ne yaptığını anlamıyorum Kyungsoo. Baekhyun kayboldu ve hâlâ bulamıyoruz . Bu kadar düşüncesiz olma artık ...

-Özür diledim Jongin değil mi ?

-Seni artık anlayamıyorum. Gay barda siktiğim ne yapıyordun acaba ?

-Jongin kırılıyorum yeter artık.

Jongin burnundan hızla bir nefes verdi. Kollarını çözüp aşağıya sallandırdı.

-Kırılıyor musun ? Baekhyun yok ve senin kırılman şuanda hiç umrumda değil. İyice sorumsuz oldun , evlendik diye salak saçma hareketler yapıyorsun !

Kyungsoo'nun birden gözleri dolmaya başladı. Sarsak adımlarla merdivenden kalktı bir kaç defa sendelesede ilk adımını basamağa attı.

-Kyun-gsoo sev-gilim , ben öyle demek istemedim.

-Kalbindekiler diline vurdu anlıyorum seni ... Senin kadar Baekhyun'u bende merak ediyorum.

-Bebeğim lütfen gitme , ben hata yaptım üzgünüm.

-Baekhyun bulunana kadar bu olay olmamış gibi davranıcam.

-Kyungsoo....

-Jongin, sanırım aklın fazlasıyla karışık ... Biraz kafanı dinlemeye ihtiyacın var.

-Kyungsoo sadece sana ihtiyacım var .

Kyungsoo onu dinlememiş ve kendini asansöre atmıştı. Hala ağlamamıştı ve buna çok şaşkındı . Yurdun katına geldiklerinde Jongin merdivenlerden koşarak çıkmış ona yetişmişti.

-Jongin önümden çekilirmisin , Chanyeol'le konuşmak istiyorum.

Jongin bu sert suratlı Kyungsoo'yu hiç görmemişti. Ona biraz zaman vermek için yol açtı ve Kyungsoo anahtarını çıkartıp , hızlıca yurda girdi. Jongin biraz daha kapıda dikildi ve içeri girdi . Karşısında Chanyeol 'un elindeki kaşıkla Baekhyun'a yemek yedirmeyi çalıştığını görmesiyle şok olmuştu.

-Baekhyun nerdeydin ?

-Bardan çıkıp yurda geldim . Çok acıkmıştım.

-Kyungsoo seni gördü mü ?

-Evet biraz önce ama hali tuhaftı . Siz ikiniz tartıştınız mı?

-Bir şey söyledi mi sana ?

-Hayır ...

Jongin hızla kolidoru geçip odaları geldi . Kapıyı çaldı ama içerden ses gelmedi. Kapının kolunu aşağı indir ve itti ama açılmadı kapı kilitliydi.

Bebeğim kapıyı açar mısın ?

Sevgilim özür dilerim hadi lütfen ...

Soo yalvarırım...

Hadi benim güzel karım aç kapıyı ...

Jongin o gece salonda uyumuştu. Günün aydınlanmasıyla odaya girdi ama sadece Luhan vardı.

-Kyungsoo nerde ?

-Ahh gece gitti .

-Ne demek gitti?

-Bilmiyorum ağlıyordu ve sessiz hareket ediyordu bende karışmadım . Kesin senin bok beynin yüzündendir değil mi ?

Jongin içeriye daldı ve tüm dolaplara baktı. Kyungsoo'nun odada iğnesi bile kalmamıştı. Bütün dolaplar , askılıklar , çekmeceler bomboştu ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin